اخبار بورس

افزایش سرمایه جذاب و سنگین چند نماد

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامافزایش سرمایه یکی از اشکال تامین مالی برای توسعه و گسترش و همچنین بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار مهم است. امروز در خصوص هر مرحله از افزایش سرمایه در سامانه کدال اطلاعیه های متعددی اعلام شد که در این گزارش به تشریح جزئیات برخی از این اطلاعیه ها پرداخته ایم.

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه ۲۰۹۱ درصدی خفناور

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت مهندسی صنعتی روان فن ور از مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ مازاد. دارایی ها به مبلغ ۲۱۹۳۶۰۰۰۰۰ ریال برای تجدید ارزیابی به منظور بهبود ساختار مالی و استفاده از مشوق های مالیاتی اختصاص یافت.

اعطای مجوز افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی فولاج

در این سازمان درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت فولاد آلیاژی ایران (سهام عادی) مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۲۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۳۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از حسابهای دریافتنی جاری و دریافتی نقدی سهامداران , ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: بازپرداخت هزینه های انجام شده برای طرح توسعه یزد ۱ و اجرای طرح توسعه Nordwire

اطلاعیه ثبت نام افزایش سرمایه ۳۰ درصدی Vespe

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری سپه از مبلغ ۲۳.۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به ۳۰.۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از مبلغ مطالبات و وجوه نقدی به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال افزایش یافت. مبلغ سود انباشته ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از محل دریافت های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ها ریال در تاریخ ۷ آبان ماه گزارش شد. ثبت در سازمان ثبت تجارتی /۱۴۰۲.

اعلام افزایش سرمایه ۶۲۲ درصدی

براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت صنایع سرام آرا از مبلغ ۱۳۵.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۹۷۴.۳۸۹ میلیون ریال (از مبلغ ۸۳۹.۳۸۹ میلیون مطالبات و دریافت‌های نقدی) انجام شد. (میلیون ریال و از محل فیش نقدی) با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ها ریال در تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۲ در اداره ثبت تجارت به ثبت رسید.

اعطای مجوز افزایش ۸۶۰ درصدی سرمایه قپک

در این سازمان تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت لبنیات پاستوریزه پاک (سهام عام) مورد توجه قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۱,۳۸۵,۴۹۳,۵۹۶,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱۱,۹۲۷,۷۱۷,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۱۱,۹۲۷,۷۱۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۱۱,۹۲۷,۷۱۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از ظرفیت های تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی (مصوب ۲۴ بهمن ۱۳۷۷ شورای اسلامی).

پیشنهاد هیئت در خصوص افزایش سرمایه ۱۲۳۳ درصدی حریشه

گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت رهشاد سپاهان از مبلغ ۱۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مشارکت نقدی سهامداران به منظور بهبود ساختار مالی، تامین و تجهیز سرمایه در گردش. در تاریخ ۲۸/۱۱/۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه ۲۷ درصدی ولبهمن

به موجب تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۹/۳/۱۴۰۲ افزایش سرمایه شرکت. بهمن اجاره از ۳,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به ۵,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از مطالبات و دریافتهای نقدی ۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریالی و از وجوه نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳ به ثبت رسید. با اداره ثبت تجارت.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۵۵ درصدی سبزوا

گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت سیمان لار سبزوار از مبلغ ۳,۷۵۷,۷۹۷,۵۷۹,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۸۲۴,۵۸۶,۲۴۷,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور بهبود ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش. لازمه اجرای برنامه های آتی شرکت و صرفه جویی در هزینه های مالی که در تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۲ به تصویب هیأت مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا