ورزشی

افشاگری علیرضا بیرانوند درباره سرمربی پرسپولیس

پس از جدایی یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس، مدیران این تیم سرمربی برزیلی خود را که برای تعطیلات به کشورش رفته بود، به تهران فراخواندند.

عثمر تمرینات این تیم را به عنوان سرمربی موقت آغاز کرد و حالا طی دو بازی تدارکاتی کار مقابل چادرملو و پیکان را دنبال کرده است. قرمزها با وجود غیبت چند بازیکن تاثیرگذار مقابل تیم دسته اولی و مدعی صعود، دو دیدار را به دست آوردند و شاگردان رضا عنایتی را نیز با شکست از خانه دور کردند.

اما در روزهای اخیر علیرغم تلاش های صورت گرفته از سوی باشگاه پرسپولیس و مدیران این تیم با نام های متعددی که برای جایگزینی یحیی گل محمدی و انتخاب سرمربی دنبال می کردند، همیشه شایعه جدی در مورد آنها شنیده می شد. اینکه عنوان “موقت” از نام اسمار حذف شود و این مربی برزیلی تا پایان فصل به عنوان سرمربی با این تیم به کار خود ادامه دهد.

به خصوص اینکه پرسپولیس زمان زیادی برای شروع نیم فصل دوم ندارد و در کمتر از ۲۴ ساعت باید راهی اردوی امارات شود و سپس با پایان این اردو و از سرگیری رقابت های داخلی، در جام حذفی. آنها مقابل نفت و گاز گچساران اولین چالش خود را برای دفاع برای شروع قهرمانی فصل گذشته خود در جام حذفی خواهند داشت. آنها دو هفته دیگر به مصاف تیم ناشناخته اما مدعی نفت و گاز گچساران می روند که مدافع سابق استقلال و تیم ملی را به عنوان سرمربی خود در اختیار دارد و دیگر نمی خواهند غافلگیر شوند.

به همین دلیل است که با وجود شایعات و نام های فراوانی که برای جایگزینی یحیی گل محمدی مطرح می شود، در ساعات اخیر شایعه ای داغ تر از همیشه منتشر شده است. اسمار قرار است حداقل تا پایان فصل به عنوان سرمربی به همکاری با این تیم ادامه دهد.

حامیان این تصمیم همچنین از بودجه ای که باشگاه باید برای انتخاب سرمربی بعدی صرف کند صحبت کردند و مدعی شدند در چنین شرایطی باید کار را به اسمار که شناخت کافی از تیم و دلار دارد سپرد. بودجه در نظر گرفته شده برای یک سرمربی خارجی هزینه تقویت بیشتر تیم است. از نظر جذب بازیکنان جدید و همچنین پرداخت پول به بازیکنان برای جلوگیری از رسوایی های آینده.

این شایعه که داغ و جدی شده حالا با واکنش بازیکن اول پرسپولیس همراه شده است. علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک و ملی پوش پرسپولیس که هم اکنون در اردوی تیم ملی در جام ملت ها حضور دارد و در آخرین بازی نیز یک پنالتی را مهار کرد، بار دیگر نقش پررنگ خود را در جمع شاگردان امیرقلعه نوی به جا گذاشت. بذریلی با انتشار تصویری از اسمار و ایموجی پیروزی (موفقیت) این مربی، شایعات احتمال سرمربیگری وی در پرسپولیس را افزایش داد.

این در حالی است که پیش از این و در ساعات اخیر این شایعه جدی شده بود که بازیکنان پرسپولیس نیز قصد دارند از این طریق از سرمربی بزرگ تیم خود حمایت کنند و شرایط را برای او فراهم کنند تا از این طریق جایگزین یحیی گل محمدی شود. اما با توجه به گارد گرفتن برخی از هواداران این تیم، تعداد کمی از بازیکنان حاضر به برداشتن گام اول در این زمینه شدند و شاید ترس از برخورد منفی هواداران باعث شد تا هر یک از موافقان این اتفاق دست به چنین اقدامی بزنند. اولین گام. نگیر

اما در نهایت این علیرضا بیرانوند بود که بار دیگر پیشقدم شد و این ماجرای حمایتی را منتشر کرد.

این اتفاق و تصمیم جدید اکثر بازیکنان پرسپولیس برای همراهی سرمربی برزیلی و حمایت از اسمار، در نهایت باشگاه و کاروان این تیم که قرار است ساعت ۱۸ پنجشنبه تهران را ترک کنند، چه تصمیمی خواهند گرفت. به امارات برای اردوی ۱۰ روزه می رود که آیا از این شرایط برای انتخاب نهایی خود بهره مند می شود یا خیر.

با توجه به اعلام قبلی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس برای معرفی سرمربی این تیم تا ۲۴ ساعت آینده و پیگیری های انجام شده مبنی بر اینکه هنوز با گزینه قطعی به توافق نرسیده اند، باید دید باشگاه پرسپولیس تا ساعاتی دیگر دیده می‌شود و بعد از حضور این تیم در امارات خبر «انتخاب عثمر به عنوان سرمربی پرسپولیس» را روی خروجی خود قرار خواهد داد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا