بانک و بیمه

اقدامات بانک سینا در حوزه پرداخت تسهیلات حمایتی به مددجویان، قابل تقدیر است

به گزارش افق میهن به نقل از بانک سینا، آیت الله محسن کازرونی رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در اولین رویداد توسعه فناوری های نوین خیریه و نیکوکاری از غرفه این بانک بازدید کرد و در خصوص عملکرد موسسه خیریه بانک سینا در زمینه اشتغال زایی و اشتغالزایی. کمیته امداد از بهبود معیشت مشمولان از طریق پرداخت این وام ها تقدیر کرد.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت توسعه فناوری های نوین برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد، تصریح کرد: در شرایط فعلی ارائه خدمات بهینه به گروه های مددجوی هدف بدون استفاده از ظرفیت های دیجیتال امکان پذیر نخواهد بود.

آیت الله کازرونی اقداماتی از جمله معرفی پلتفرم سیپات به عنوان سامانه پشتیبانی هوشمند بانک سینا را گامی مهم در جهت بهره‌گیری از قابلیت‌های خدمات دیجیتال برای مشتریان برشمرد و افزود: استفاده از بسترهای دیجیتال و سامانه‌های هوشمند. حوزه اقدامات حمایتی این گونه فعالیت ها را هدفمندتر می کند.»

گفتنی است اولین رویداد توسعه فناوری های نوین برای امور خیریه و نیکوکاری با هدف کمک به کاهش فقر در میان گروه های هدف مددجویان و سایر نیازمندان جامعه در دو بخش کارگاهی و نمایشگاهی برگزار می شود. ، از ۳۰ ماهگی تا اولین بهمن میزبان امسال کمیته امداد امام خمینی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا