بانک و بیمه

الکترونیکی شدن نوبت دهی بیمارستان‌های تامین اجتماعی تا دو هفته آینده

به گزارش افق میهن، امیرحسین آخوندی، رئیس گروه نظام های پزشکی سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمارستان های خصوصی تامین اجتماعی و بیمارستان میلاد به سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیکی وزارت بهداشت متصل می شوند تا مردم از داشتن آن محروم شوند. برای انجام این کار.» مشکلات در قرار ملاقات.

رئیس گروه نظام های درمانی سازمان تامین اجتماعی قول داد تا دو هفته آینده در صورت عدم وجود مشکل زیرساختی، مراحل مکتوب و اتصال کلیه بیمارستان های خصوصی تحت نظارت سازمان تامین اجتماعی به سامانه وزارت بهداشت برای عموم شناخته شده است.

امیرحسین آخوندی درباره نحوه اتصال بیمارستان میلاد به این سامانه گفت: این بیمارستان نیز به صورت جداگانه و با پیچیدگی های فنی متفاوت به سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیکی متصل می شود.

رئیس گروه نظام های درمانی سازمان تامین اجتماعی همچنین دلیل تاخیر این سازمان در اتصال به سامانه یکپارچه برنامه ریزی الکترونیکی وزارت بهداشت را بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی نیازمند آماده سازی زیرساخت فنی برای هر یک از ۸۰ بیمارستان است. و مراکز درمانی که فرآیندی زمان بر است.

امیرحسین آخوندی افزود: این کار قبلا در کشور سابقه نداشت و کار فنی نیاز به زمان دارد تا نقاط ضعف و قوت اصلاح شود و در نهایت به کل کشور گسترش یابد.

رئیس گروه نظام های پزشکی سازمان تامین اجتماعی در خصوص اتصال بیمارستان آیت الله کاشانی به سامانه نوبت دهی افزود: بیست و ششم در نامه ای گفته است. دی به وزارت بهداشت ارسال شد، اولین بیمارستان را به این سیستم وصل کردیم و چون درست انجام شد بقیه بیمارستان ها هم وصل خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا