بانک و بیمه

امضای چهار تفاهم‌نامه همکاری توسط بانک سینا در جریان برگزاری نمایشگاه پتروشیمی کیش

به گزارش افق میهن به نقل از بانک سینا، این بانک با رویکرد تامین مالی و ارائه خدمات بانکی مورد نیاز شرکت های فعال در حوزه انرژی و پتروشیمی، در پنجمین نمایشگاه برای حمایت از تولید داخلی در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی قرارداد همکاری امضا کرد. و صنایع پالایشی در کیش. با فعالان این حوزه امضا کرد.

بر اساس این گزارش، در این رویداد، بانک سینا با هدف گسترش ظرفیت و توانمندی های خود از طریق ارائه خدمات مالی و اعتباری از جمله صدور انواع ضمانت نامه، اعطای تسهیلات و سرمایه گذاری با گروه آریا دو قرارداد همکاری امضا کرد. پروژه های جهت بهره برداری حداکثری مربوط به حوزه های عملکردی این گروه در زمینه تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور، پشتیبانی حمل و نقل و غیره می باشد.

همچنین «تامین سرمایه تمدن» به عنوان اولین و تنها شرکت تامین سرمایه دانش بنیان و بانک سینا در راستای هم افزایی و استفاده متقابل از ظرفیت ها و توانمندی ها برای ارائه خدمات بهتر به گروه های هدف هر دو گروه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

از دیگر ظرفیت ها و توانمندی های حاصل از انعقاد این تفاهم نامه می توان به ارائه خدمات مالی و بانکی، تامین مالی از طریق ابزارهای بدهی، تامین مالی سرمایه ای و بین المللی، پذیرش ضمانت نامه تسهیلات اعطایی و … اشاره کرد.

همچنین بانک سینا برای ارائه خدمات ویژه مالی، بانکی و سرمایه گذاری با هلدینگ صنایع تجهیزات نفت به عنوان تولید کننده انواع اتصالات فولادی، تجهیزات، شیرآلات و غیره قرارداد همکاری منعقد کرد تا تعاملات بین آنها برقرار و توسعه یابد. FIM در زمینه انواع خدمات بانکی و مالی در حوزه های ارزی و ریالی و هم افزایی ظرفیت ها و توانمندی ها و همکاری طرفین برای ارائه خدمات بهتر به توسعه خدمات مالی و بانکی این سازمان کمک می کند. برگزاری

در امضای این تفاهم نامه ها که بخشی از آن با حضور غلامرضا فتحعلی مدیرعامل و تعدادی نیز توسط چنگیز مروج قائم مقام مدیرعامل بانک سینا در خصوص توسعه فعالیت های بانک سینا در حوزه تامین مالی و بهینه و بهینه به امضا رسید. سرمایه گذاری هدفمند در بخش های نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش.

بانک سینا همچنین در طول برگزاری نمایشگاه پتروشیمی کیش بیش از ۳۰ نشست فنی با مدیران شرکت های حاضر در این نمایشگاه برگزار کرد که بر اساس توافقات صورت گرفته زمینه ایجاد و توسعه تعاملات مالی و بانکی با این شرکت ها را فراهم می کند. در آینده ی نزدیک.

لازم به ذکر است پنجمین نمایشگاه حمایت از تولید داخلی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای تخصصی در این حوزه از نهم تا یازدهم برگزار می شود. بهمن این ماه به مدت ۳ روز در جزیره کیش با حضور شرکت های مطرحی از ایران، آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، روسیه، اتریش، … امارات متحده عربی و عراق برگزار شد و بانک سینا در این نمایشگاه حضور فعال داشت و آخرین دستاوردها و ابزارهای جدید تامین مالی و ظرفیت های سرمایه گذاری را به نمایش گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا