ورزشی

ایران یک – سوریه صفر؛ تا دقیقه ۳۵

تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه امشب (چهارشنبه) در چارچوب هجدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه به مصاف هم رفتند.

ایران صفر – سوریه صفر

گل: –
کارت زرد:
شجاع خلیل زاده از ایران

کارت قرمز: –

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قیدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب سوریه: احمد مدنیا، تایر کروما، ایم اوسو، معید العجان، عبدالرحمن ویس، خلیل الیاس، حزقیال العالم، محمود الاسود، عمار رمضان، ابراهیم حصار و عمر خربین

صحنه های حساس بازی

نیمه اول

جلسه با سوت کیم جونگ هیوک آغاز شد.

در دقیقه ۷ سردار آزمون با ارسال پاسی از مدافعان سوریه در موقعیت خوبی قرار گرفت که ضربه او با پای دروازه بان مهار شد و سردار در ریباند بار دیگر توپ را زد اما این بار در چارچوب قرار نداشت. و از بالای دروازه گذشت.

در دقیقه ۸ بازی، عمر حصار روی یک توپ بلند در داخل محوطه جریمه ایران با شجاع خلیل زاده برخورد شدیدی کرد که باعث شد مدافع ایران با سر به زمین بیفتد. به همین دلیل کیم جونگ هیوک، داور بازی بلافاصله با تیم پزشکی ایران تماس گرفت تا وضعیت خلیل زاده را بررسی کنند. البته خلیل زاده در این صحنه به سرعت از زمین بلند شد و پس از معاینه تیم پزشکی به زمین برگشت تا در شرایطی که ملی پوشان با کمبود مدافع مواجه هستند، مدافع دیگری را از دست ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا