فناوری

ایلان ماسک: تا چند ماه دیگر برای تماس و ارسال پیامک فقط از ایکس استفاده خواهم کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

دیجیاتو: “الون ماسک” همچنان در تلاش است تا قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری را به X اضافه کند. حال این میلیاردر در آخرین پست خود مدعی شده است که قصد دارد در آینده نزدیک گوشی خود را رها کند و از X منحصرا برای تماس و استفاده از X استفاده کند. حتی ارسال اس ام اس

ماسک در یک پست جدید در شبکه اجتماعی X گفت: «چند ماه دیگر، شماره تلفن خود را قطع می‌کنم و فقط از X برای پیامک و تماس‌های صوتی/تصویری استفاده می‌کنم.

آیا ایده ایلان ماسک امکان پذیر است؟

ایلان ماسک ادعا کرده است که به دلیل محدودیت های امنیتی، نمی توان به یک پلتفرم برای تماس و پیامک اعتماد کرد. همانطور که نیما اوجی، محقق مستقل اپلیکیشن به Gizmodo می‌گوید، کدهای تاییدی که برای احراز هویت کاربران ارسال می‌شوند، هنوز بخش بزرگی از زندگی آنلاین ما هستند.

در واقع، پلتفرم هایی مانند پیامک واتس اپ کدهای تایید کاربران را زمانی که می خواهند یک حساب کاربری جدید ایجاد کنند، می کنند. حتی خود X نیز از کدهای پیامکی برای تایید احراز هویت کاربران استفاده می کند، اگرچه این گزینه فقط برای مشترکین پریمیوم ارائه می شود.

اگر او واقعاً می‌خواهد این ایده را عملی کند، ماسک اساساً کاربران را مجبور می‌کند تا اشتراک Premium X را با هزینه حداقل ۸ دلار در ماه بخرند تا بتوانند با او تماس بگیرند. در حالی که همه کاربران می‌توانند به تماس‌های ویدیویی یا صوتی خود پاسخ دهند، امکان برقراری تماس فقط برای مشترکین برتر در دسترس است.

در اکتبر ۲۰۲۳، X امکان برقراری تماس صوتی و تصویری را برای کاربران iOS فراهم کرد و کاربران اندروید از ماه گذشته آن را دریافت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا