فناوری

اینستاگرام درحال توسعه قابلیت جدید Blend برای تماشای دونفره ریلز است

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

دیجیاتو: اینستاگرام با ایجاد یک Blend و دعوت از دوست خود به آن، یک فید Rails اختصاصی برای شما دو نفر مطابق با ویدیوهای مورد علاقه شما ایجاد می کند.

اینستاگرام در حال توسعه ویژگی جدیدی به نام Blend است که یک فید خصوصی Rails برای شما و یک کاربر دیگر ایجاد می‌کند و ویدیوها را بر اساس علایق مشترکتان به شما نشان می‌دهد. این ویژگی هنوز در حال آزمایش است و هنوز مشخص نیست که اینستاگرام چه زمانی آن را برای عموم عرضه خواهد کرد.

یک منبع آگاه در X با انتشار تصویری از Blend از توسعه این ویژگی خبر داده است. بر اساس این اسکرین شات، اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که یک ترکیب بسازید که بتوانید دوست خود را به آن دعوت کنید. در این ترکیب، اینستاگرام یک فید Rails سفارشی بر اساس ویدیوهایی که شما دو نفر به یکدیگر ارسال می کنید و علایق مشترک شما ایجاد می کند. اینستاگرام به TechCrunch گفت که این ویژگی هنوز به صورت داخلی در دست بررسی است.

اگر دوستی را به یک ترکیب دعوت کنید، اینستاگرام یک فید شخصی از Rails ایجاد می کند که احتمالاً هر دوی شما به آن علاقه مند هستید. این ویژگی که در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد، به دو نفر اجازه می دهد آهنگ های مورد علاقه خود را در یک لیست پخش به اشتراک بگذارند.

در اسکرین شات بالا می بینیم که Blend بین شما و کاربر دیگر خصوصی خواهد بود و می توانید هر زمان که بخواهید یک Blend را ترک کنید. اینستاگرام جزئیات خاصی در مورد این ویژگی و اینکه آیا Blends به طور مداوم ویدیوهای جدید دریافت می کند یا پس از مدت زمان مشخصی به روز رسانی می شود، منتشر نکرده است.

این ویژگی طراحی شده است تا به کاربران اجازه دهد ریل های جدید را ببینند. از آنجایی که مردم قبلا Reels را برای یکدیگر ارسال می کردند، اینستاگرام اکنون از این داده ها برای توصیه حلقه های جدید استفاده می کند.

وقتی Blend منتشر شود، به کاربران اینستاگرام امکان دسترسی به ویژگی سرگرم کننده و مشارکتی را می دهد که پلتفرم رقیب آن، TikTok، از آن برخوردار نیست. اگرچه بخش Rails در این دو پلتفرم کاملاً مشابه است، اما با معرفی Blend، اینستاگرام برتری جزئی نسبت به TikTok خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا