ترندهای روز

این ساعت یک میلیون دلاری از شهاب‌سنگ ساخته شده است

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

یک شرکت مشهور ساعت سازی ساعتی لوکس از یک سیارک ساخته است.

ساعت های لوکس همیشه با ایده های نوآورانه همراه نیستند. Greco-Genève یک ساعت ساز برجسته است که مرزهای لوکس را جابجا می کند و اکنون با آخرین ساخته خود، ساعت سیارکی، توجه علاقه مندان را به خود جلب کرده است.

به گفته هوش مصنوعی، چیزی که این ساعت را از بقیه متمایز می کند فقط قیمت ۱.۱ میلیون دلاری آن نیست، بلکه داستانی است که این ساعت را به برخورد سیارکی به زمین متصل می کند.

در واقع این ساعت از شهاب سنگی ساخته شده که از کمربند سیارکی جدا شده و در آرژانتین فرود آمده است.

این ساعت یک میلیون دلاری از شهاب سنگ ساخته شده است

Greco-Geneve می گوید که ساعت سیارکی آن گواهی بر مهارت پیشروی آن است. این ساعت مظهر جذابیت آسمانی است که فراتر از مفاهیم مرسوم تجمل است.

این ساعت از یک شهاب سنگ متعلق به کمربند سیارک ها ساخته شده است. شهاب سنگ ها اجرام بی پایانی باقی می مانند که نمی دانیم چه زمانی تسلیم گرانش زمین می شوند.

طراح این ساعت، استفان گرکو، در آزمایشگاه تحقیق و توسعه خود، یکی از شگفت انگیزترین ویژگی ها را به دنیای ساعت ها آورد و ساعت را فلورسنت کرد تا در زیر نور فرابنفش به معنای کامل خود برسد.

حروف و اشکال حک شده در پشت قاب طلای سفید ساعت اشاره ای به فیلم Predator است که در آن موجودی ترسناک از کهکشان های دور با برنامه ریزی ساعتش که با این متون رمزآلود مزین شده است نابود می شود.

Greco-Geneve با الهام از ساعت اسرارآمیز مورد استفاده بیگانه در فیلم، عناصر عرفانی و علمی تخیلی را به طور یکپارچه در طراحی خود ادغام کرده است و تخیل خبره های ساعت در سراسر جهان را به خود جلب می کند.

تصاویری که به تازگی در اینستاگرام منتشر شده است با واکنش های زیادی روبرو شده است. برخی از آن استقبال کردند و برخی دیگر این ساعت سیارکی را نماد اسراف و تجمل دانستند و حتی برخی آن را مسخره کردند و آن را هدر دادن یک سیارک خواندند.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا