اخبار اقتصاد ایران

بازداشت ۱۶۰ متهم جرائم اقتصادی در آخرین روزسال!

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح های سراسری پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

افق میهن، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با حضور در ستاد نوروزی، امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تبریک فرارسیدن سال جدید، اظهار داشت: در ایام نوروز، اقتصاد مقاومتی در حال برگزاری است. پلیس امنیت با اقتدار مسائل و مسائل اقتصادی کشور را رصد و با مجرمان برخورد خواهد کرد. و با مفسدان اقتصادی که به دنبال اقدامات مجرمانه خود اعم از قاچاق کالا و … هستند، مقابله می شود.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی فراجا با توجه به همزمانی ماه نزول قرآن و عید سعید فطر، اجرای طرح های سراسری پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی را در این ایام در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرج افزود: در این راستا کارگاه های پلیس امنیت اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته و در آخرین روز سال ۱۴۰۲ با تشکیل ۸۷ تیم بازرسی از ۲۷۱ واحد اقتصادی بازدید و چندین متخلف را شناسایی کردند. توزیع اقلام اساسی

رحیمی افزود: در این بازدیدها ۱۶۰ متهم جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز شناسایی و دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش پرونده های مفتوح ۴۹۰ میلیارد ریال است، گفت: پلیس امنیت اقتصادی با تمام وجود با برنامه ریزی مناسب و همکاری کارشناسان و مشارکت در تلاش است اقدامات فعالان اقتصادی بهترین راه تحقق را فراهم کند. این شعار مهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا