ورزشی

بازگشت روماریو به زمین فوتبال؛ ستاره برزیلی هم‌بازی پسرش می‌شود

روماریو که با درخشش خود توانست برزیل را قهرمان جام جهانی ۱۹۹۴ کند، سال هاست از فوتبال کناره گیری کرده و حضور در سنای برزیل را نیز تجربه کرده است.

روماریو ۵۸ ساله در صفحه اینستاگرام خود رسما اعلام کرد که قرار است به عنوان بازیکن در باشگاه فوتبال آمریکا واقع در شهر ریودوژانیرو بازی کند. او البته اضافه کرد که قصدش از حضور در زمین فوتبال قهرمانی یا یک روند مستمر نیست، بلکه در عین حال می خواهد رویای بازی در کنار پسرش را محقق کند.

رومارینیو، پسر روماریو ۳۰ ساله است و در پست مهاجم برای این باشگاه بازی می کند. روماریو در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حضور در زمین با پسرم رویایی خواهد بود. “البته من قرار نیست در همه مسابقات بازی کنم و فقط می خواهم در چند بازی برای تیم محبوبم بازی کنم تا رویایم را برای بازی در کنار پسرم برآورده کنم.”

این باشگاه فوتبال که روماریو در ژانویه گذشته ریاست آن را بر عهده گرفت دی برزیل فوتبال بازی می کند که معادل دسته چهارم فوتبال است.

روماریو ۱۵ سال پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و یکی از ستاره های تکرار نشدنی سلسائو به حساب می آید. او در صفحه اینستاگرام خود از همه کسانی که از تصمیم او استقبال کردند تشکر کرد و افزود که آماده کمک به تیم فوتبال «باشگاه فوتبال آمریکا» است.

روماریو در دوران فوتبالی خود در تیم هایی مانند بارسلونا و پی اس آیندهوون بازی کرده و پس از خداحافظی از فوتبال در سال ۲۰۱۵ وارد سنای این کشور شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا