ترندهای روز

بازیگران فیلم «تایتانیک» حالا کجا هستند و چه می کنند؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

۲۵ سال از اکران فیلم «تایتانیک» می گذرد که به یکی از موفق ترین و ماندگارترین فیلم های تاریخ تبدیل شد. این فیلم که داستانی تراژیک از داستان عشق پسر و دختری به نام های رز و جک در کشتی غرق شده تایتانیک است، ۱۱ جایزه اسکار دریافت کرد و بیش از ۲ میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخت.

در ادامه می خواهیم ببینیم بازیگران این فیلم الان کجا هستند و چه می کنند.

لئوناردو دی کاپریو – جک داوسون

لئوناردو دی کاپریو در زمان ایفای نقش جک در فیلم «تایتانیک» بازیگر ناشناخته ای نبود، اما بازی او در این فیلم او را به یک ستاره جهانی و یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوود تبدیل کرد. از آن زمان، او در بسیاری از فیلم های موفق بازی کرد، چه از نظر تجاری و چه از نظر منتقدان.

پس از ۵ نامزدی اسکار برای نقش های مختلف، سرانجام در سال ۲۰۱۶ برای بازی در فیلم «بازگشته» برنده جایزه اسکار شد. دی کاپریو نیز در سال ۲۰۰۹ در فیلم جاده انقلابی به همراه کیت وینسلت، همبازی خود در تایتانیک، دوباره مقابل دوربین ظاهر شد. وینسلت و دی کاپریو از زمانی که در فیلم تایتانیک بازی کردند با هم دوستان صمیمی بودند. دی کاپریو به خاطر فعالیت های زیست محیطی و بشردوستانه اش نیز شناخته می شود و به عنوان تهیه کننده چندین مستند درباره تغییرات آب و هوا و حفاظت از حیات وحش تولید کرده است.

کیت وینسلت – رز دیویت بوکاتر

کیت وینسلت تنها ۲۰ سال داشت که برای بازی در نقش رز سرکش و احساسی افق میهن شد. او از آن زمان به یکی از موفق ترین و قابل احترام ترین بازیگران زن هالیوود تبدیل شده است. وینسلت در سال ۲۰۰۸ برای بازی در فیلم «خواننده» برنده اسکار شد و برای نقش های دیگرش ۶ بار نامزد این جایزه شده است.

او در فرنچایزهای پرفروشی مانند «آواتار» ظاهر شده و با کارگردانان بزرگی چون استیون اسپیلبرگ، وس اندرسون، پیتر جکسون و وودی آلن کار کرده است. وینسلت اکنون با تاجری به نام ادوارد آبل اسمیت ازدواج کرده و دارای ۳ فرزند است.

بیلی زین – کلدن هاکلی

بیلی زین نقش کلدن هاکلی شرور، نامزد مغرور رز را بازی کرد که سعی کرد رابطه رز با جک را متوقف کند. زین بازیگری را با ایفای نقش در فیلم ها و سریال های مختلف ادامه داد. او تهیه کنندگی، کارگردانی و بازیگری را نیز تجربه کرده است. زین صداپیشگی بازی های ویدیویی و سریال های انیمیشنی مانند Kingdom Hearts و Justice League را بر عهده داشته است. زین در سال ۱۹۸۹ با بازیگر لیزا کالینز ازدواج کرد اما ازدواج آنها در سال ۱۹۹۵ به پایان رسید. او از نامزد سابق خود که یک مدل به نام کندیس نیل است دارای ۲ فرزند است.

فرانسیس فیشر – روث دیویت بوکاتر

در فیلم تایتانیک، فرانسیس فیشر نقش مادر رز به نام روث را بازی کرد که دخترش را به دلیل شرایط مالی تحت فشار قرار داد تا با کلدن ازدواج کند. فیشر از زمان بازی در فیلم «تایتانیک» در فیلم ها و سریال های متعددی بازی کرده است.

او در تئاتر نیز فعال است. فیشر همچنین یک فعال محیط زیست است. او از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۵ با کلینت ایستوود، بازیگر و کارگردان مشهور هالیوود رابطه عاشقانه داشت که حاصل آن دختری به نام فرانچسکا ایستوود بود که او نیز بازیگر است.

کتی بیتس – مولی براون

کیتی بیتس در فیلم «تایتانیک» نقش یکی از مسافران واقعی تایتانیک را بازی کرد که به دلیل زنده ماندن از غرق شدن کشتی تایتانیک به او لقب «غرق نشدنی» داده بودند. بیتس که سابقه دریافت جایزه اسکار را دارد در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است. او همچنین چندین قسمت از چندین مجموعه تلویزیونی از جمله سریال کمدی معروف «دفتر» را کارگردانی کرده است.

بیتس همچنین یک نجات یافته از سرطان سینه است. او در سال ۲۰۱۲ تحت عمل ماستکتومی قرار گرفت. او همچنین برای افزایش آگاهی در مورد لنف ادم، وضعیتی که باعث تورم دست ها و پاها می شود، تلاش می کند که در نتیجه درمان های سرطان خود به آن مبتلا شد. در مورد وضعیت تأهل وی اطلاعات قطعی در دست نیست، اما گمان می رود در حال حاضر مجرد است. او در سال ۱۹۹۱ با بازیگری به نام تونی کامپیسی ازدواج کرد و زندگی مشترک این زوج منجر به جدایی شد.

گلوریا استوارت – رز پیر

گلوریا استوارت در سال ۲۰۱۰ در ۱۰۰ سالگی و پس از مدت ها فعالیت در سینما و تئاتر درگذشت. او برای بازی در فیلم «تایتانیک» نامزد دریافت جایزه اسکار شد و به این ترتیب مسن‌ترین فرد نامزد دریافت این جایزه شد. او زندگی نامه خود را در سال ۱۹۹۹ منتشر کرد.

ویکتور گاربر – توماس اندروز

ویکتور گاربر بازیگر نقش توماس اندروز سازنده کشتی تایتانیک در فیلم «تایتانیک» بازیگر و خواننده است و همچنان در سینما، تئاتر و تلویزیون فعال است. او نامزد بسیاری از جوایز معتبر سینمایی شده است. او ازدواج کرده.

بیل پکستون – بروک لاوت

بیل پکستون نقش بروک لاوت را در تایتانیک بازی کرد، یک شکارچی گنج که به دنبال گردنبند الماس Heart of the Ocean در میان لاشه کشتی تایتانیک بود. بیل پکستون در سال ۲۰۱۷ در سن ۶۱ سالگی به دلیل عوارض جراحی قلب درگذشت.

او بازیگر و کارگردان بود و در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده بود. پکستون سابقه دریافت و نامزدی چندین جایزه معتبر سینمایی را نیز داشت. او همچنین یک نوازنده بود و در دهه ۱۹۸۰ گروهی به نام Martini Ranch را تشکیل داد. از او همسرش لوئیز نیوبری و ۲ فرزند به یادگار مانده است.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا