ورزشی

باشگاه استقلال برای پرونده جنجالی سند رو کرد/ عکس

رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتشار نامه تسویه حساب این باشگاه با سانتا کلارای پرتغال در پرونده مربوط به محمد محبی اعلام کرد:

«البته به دلیل بند محرمانگی، امکان انتشار متن توافق وجود ندارد، اما تاریخ آن کنار است. مهر و امضای باشگاه استقلال نشان می دهد که این قرارداد ۳۱ اسفند و قبل از پایان مهلت قانونی امضا شده است.»

باشگاه استقلال همچنین اعلام کرد از افرادی که مطالب کذب منتشر کرده اند شکایت خواهد کرد.

باشگاه سانتا کلارای پرتغال پس از عدم پرداخت مبلغ انتقال محمد محبی به استقلال به دادگاه حکمیت ورزشی (CAS) شکایت کرد و این دادگاه استقلال را به پرداخت ۵۰۰ هزار یورو محکوم کرد.

با توجه به اینکه استقلال در بارگذاری مدارک صدور مجوز حرفه ای بوده و تنها پرونده شکایت بین المللی مربوط به سانتا کلارا بوده است، مدیران استقلال با تیم پرتغالی قراردادی امضا کردند مبنی بر اینکه ۳۰۰ هزار یورو از مطالبات استقلال پرداخت خواهد شد. باشگاه در فیفا و مابقی از طریق یک یا دو قسط پرداخت می شود.

باشگاه سانتاکلارا برای این تفاهم نامه از استقلال درخواست ضمانت کرد که مدیران استقلال اعلام کردند برای ضمانت، سانتاکلارا می تواند تا تسویه کامل مطالبات خود، اجرای حکم را مطالبه کند. با اجرای حکم، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته می ماند تا آنها بتوانند از طریق مکاتبه با فیفا مبلغ را انتقال دهند. این تفاهم نامه امضا خواهد شد و فیفا ۳۰۰ هزار یورو به حساب سانتا کلارا واریز خواهد کرد.

برای ۲۰۰ هزار یورو باقی مانده، فدراسیون فوتبال با توجه به درخواست استقلال نامه ای به فیفا ارسال می کند که این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالباتی دارد و مبلغ ۲۰۰ هزار یورو باید به حساب سانتا کلارا واریز شود. کشور پرتغال. فدراسیون فوتبال تضمین می کند که اگر این مبلغ از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا به حساب فیفا واریز نشود، فیفا می تواند ۲۰۰ هزار یورو باقی مانده از مطالبات فدراسیون فوتبال ایران را برداشت کند و در هر زمان کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۰ هزار یورو از مطالبات استقلال را به حساب فدراسیون فوتبال واریز خواهد کرد. حساب فیفا او انجام داد، آن پول باید منتقل شود. به این ترتیب استقلال با سانتا کلارای پرتغال تفاهم نامه معتبری تحت عنوان قرارداد صلح برای پرداخت اقساطی مطالبات امضا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا