اخبار اقتصاد ایران

بانک صادرات ایران با هلدینگ خلیج فارس تفاهم‌نامه توسعه همکاری امضا کرد :: افق میهن

همزمان با برگزاری اولین همایش و نمایشگاه بین المللی پتروکم ایران، تفاهم نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به امضای محسن سیفی، مدیرعامل، یاسر مرادی، عضو اجرایی هیئت مدیره رسید. مدیران این بانک و عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ.

به گزارش افق میهن، عبدالعلی علی عسگری در مراسم امضای این تفاهم نامه از حمایت های بانک صادرات ایران قدردانی کرد و تداوم این همکاری ها را گامی مهم در جهت خدمت رسانی به مردم ارزیابی کرد.

محسن سیفی نیز در این مراسم گفت: توسعه همکاری با شرکت صنعت پتروشیمی خلیج فارس افتخاری برای بانک صادرات ایران است و امضای این تفاهم نامه فصل جدیدی از این همکاری ها را رقم خواهد زد. صنعت پتروشیمی کشور از آن استفاده خواهد کرد.

ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، اعطای تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش اعتبار اسنادی ریالی، صدور انواع ضمانت نامه ریالی و ارزی، پذیرش ضامن در انتشار اوراق مرابحه و صدور گواهی اعتبار مولد (مرحله) شرکت و شرکت های معرفی شده از جمله موارد توافق شده در این تفاهم نامه می باشد.

در روز اول نمایشگاه، محسن سیفی مدیرعامل، قربان اسکندری رئیس هیات مدیره، یاسر مرادی عضو اجرایی هیات مدیره، مهدی اقبالی راد از اعضای هیات مدیره و برخی از اعضای هیات مدیره هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک صادرات ایران در برخی از غرفه های این نمایشگاه از جمله پتروشیمی حضور داشتند. نوری، پتروشیمی پارس، پتروشیمی اروند، پالایش گاز همگن خلیج فارس، شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی از مدیران این شرکت ها و برخی دیگر از فعالان صنعت بازدید و گفتگو کردند.

تصویر (8).jpeg

تصویر (9).jpeg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا