اخبار اقتصاد ایران

بانک صادرات ایران 130 درصد منابع قرض‌الحسنه را وام داد :: افق میهن

نسبت مانده هزینه ها به مانده منابع قرض الحسنه بانک صادرات ایران در مرحله منتهی به پایان بهمن ماه ۱۴۰۲ به مرز ۱۳۰ درصد رسید.

به گزارش افق میهن، مانده مخارج (وام) قرض الحسنه بانک صادرات ایران در مرحله منتهی به پایان بهمن ماه امسال از ۸۵۲ هزار میلیارد ریال گذشت که در مقایسه با مانده منابع قرض الحسنه ۶۵۸ هزار میلیارد ریال. ریال بانک در این مقطع عملا با پرداخت بیش از ۱۹۴ هزار میلیارد ریال بیش از مانده منابع قرض الحسنه، نسبت ۱۲۹ درصدی را به ثبت رسانده است.

همچنین حجم وام های بدهی و بدون بدهی پرداختی بانک صادرات ایران در ۱۱ ماهه منتهی به ابتدای اسفندماه سال جاری به ۴۳۵ هزار میلیارد ریال رسید که سهم بسزایی در رفع مشکلات مالی و معیشتی داشته است. از هموطنانمان

بانک صادرات ایران علاوه بر تامین مالی واحدهای تولیدی و اقتصادی و انجام اقدامات ویژه از جمله افزایش سرمایه و اصلاح ساختارهای مالی، با رعایت مسئولیت‌های اجتماعی، حجم تسهیلات اجباری و حمایتی خود را در ۱۱ ماهه منتهی به پایان اعلام کرد. بهمن ماه جاری به ۴۷۴ هزار و ۷۹۲ میلیارد ریال رسیده است که نسبت به ماه قبل بیش از ۱۵ درصد رشد داشته و سهم بسزایی در کمک و حمایت از بخشهای مختلف اقتصاد مقاومتی و حمایت از مردم در اقصی نقاط کشور داشته است.

پرداخت انواع وام قرض الحسنه در زمینه های ازدواج و تهیه جهیزیه، فرزندآوری، مشاغل خانگی، ودیعه مسکن، درمان، ستاد دیه و سایر وام های ضروری و همچنین مشارکت در بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، مشارکت مدنی. در نهضت ملی مسکن، ودیعه مسکن اقدام ملی مسکن، ساخت و خرید مسکن ایثارگران، خدمات حمایتی کشاورزی و حمایت از اقدامات شرکت مادر تخصصی دولتی، از دیگر اقدامات این بانک در جهت پرداخت تعهد و تسهیلات پشتیبانی در مدت مذکور که در قالب عقود قرض الحسنه، مشارکت مدنی، مضاربه، پیش پرداخت، فروش اقساطی می باشد. ، جعلاء و مرابحه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا