اخبار اقتصاد ایران

با ساخت واحدهای چندین طبقه بخش تولید و صنعت را به ارتفاع ببرید

مدیرعامل شرکت شهرک های سنتی با اشاره به اینکه مشکلات ارزی واحدهای تولیدی حل می شود، گفت: تامین ارز واحدهای تولیدی ضروری و مهم است.

افق میهن فرشاد مقیمی چهارشنبه ۲۴ آذر وی در دیدار با صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی گیلان در ستاد شرکت شهرک های صنعتی گیلان اظهار داشت: حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

وی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف واگذاری اسناد شرکت های تولیدی در شهرک های صنعتی گیلان، افزود: در زمینه اسناد شرکت های مستقر در شهرک های کشور مشکلی وجود ندارد.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه مشکلات ارزی واحدهای تولیدی حل می شود، گفت: تامین ارز واحدهای تولیدی ضروری و مهم است.

مقیمی با تاکید بر لزوم تامین مواد اولیه برای شرکت های تولیدی و صنعتی گفت: مهمترین دغدغه شرکت های تولیدی و صنعتی تامین مواد اولیه است.

وی با تاکید بر ضرورت بسترسازی زیرساخت های احتمالی شهرک ها افزود: تامین برق یکی از دغدغه ها و چالش های تولیدکنندگان است.

مدیرعامل شرکت صنعتی شهرک های از تولید ۴۱۸ مگاوات برق تا پایان سال آینده در شهرک های صنعتی خبر داد و افزود: هم اکنون ۷۲۸ مگاوات برق در شهرک های صنعتی تولید می شود.

مقیمی با تاکید بر لزوم به روز رسانی تجهیزات و ماشین آلات شرکت ها و واحدهای تولیدی گفت: واحدهای تولیدی باید با استناد علمی صنعت تولید بر مدیریت مصرف برق در کاهش مصرف برق در صنعت تلاش کنند.

وی با اشاره به مشکلات زمین در حوزه تولید افزود: با توجه به محدودیت زمین در گیلان، با ساخت واحدهای چند طبقه، بخش تولید و صنعت را بالا ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا