ورزشی

با ستاره ۱۶۵ میلیاردی استقلال آشنا شوید

باشگاه استقلال اخیرا برای بستن پرونده شکایت باشگاه سانتا کلارا ۵۰۰ هزار یورو هزینه کرده است. این به دلیل جذب محمد محبی به عنوان بازیکن قرضی برای یک فصل بود. البته باشگاه استقلال می توانست با پرداخت ۲۴۰ هزار یورو به باشگاه پرتغالی این پرونده را ببندد اما ارائه فیش جعلی به باشگاه پرتغالی باعث شکایت آنها شد و دادگاه بین المللی ورزش باشگاه استقلال را به پرداخت ۵۰۰ هزار یورو محکوم کرد.

محمد محبی اخیرا در یک مصاحبه تلویزیونی تمایل خود را برای بازگشت به استقلال اعلام کرده است اما استقلالی ها در تعطیلات تابستانی نمی توانند نام این بازیکن را به لیست خرید خود اضافه کنند.

قرارداد روستوف با محمد محبی سه ساله است و اگر استقلال بخواهد در این مقطع زمانی محمد محبی را به طور قطعی خریداری کند، باید حدود ۲.۵ میلیون یورو (بیش از ۱۶۵ میلیارد تومان) هزینه کند. البته این مبلغی است که در سایت ترانسفر مارکت برای ارزش فعلی محبی درج شده است و بعید است باشگاه روسی به مبلغی کمتر از این مبلغ بسنده کند.

قطعا استقلال توانایی پرداخت این پول را به روس ها ندارد و در فصل آینده شاهد حضور محمد محبی در ترکیب روستوف خواهیم بود مگر اینکه او توسط تیم روسی به تیم دیگری غیر از استقلال فروخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا