ورزشی

بخیل نیستم؛ ان‌شاءالله معروف شوند!

حسن روشن بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در رابطه با صحبت های فردی که در تلویزیون نسبت به صحبت های خود و علی پروین در مورد خواننده مورد علاقه شان لفظ رکیک به زبان می آورد، گفت: من هرگز نگفته ام. که من برادر شهید هستم. و اطرافیانم دوستان و افرادی بودند که این موضوع را در محافل مختلف مطرح کردند. طبیعتا این موضوع را هم نمی توانم کتمان کنم. اگر کسی صحبتی در مورد شهدا مطرح کند، البته من به یاد برادرم هستم.

وی افزود: من فرزند تجریش هستم و برادرم اولین شهیدی بود که در بیمارستان شهدای تجریش به درجه رفیع شهادت نائل آمد. نیازی به گفتن این حرف ها نیست، اگر چنین اتفاقی افتاده به ندای زمان بوده است. در آن زمان بسیاری از جوانان و زنان جان خود را به دست گرفتند و برای دفاع از خاک این کشور راهی جبهه شدند. اما برای این افراد که فراز و نشیب افراد را می شناسند، کاسه داغتر معنایی جز معروف شدن ندارد و آن معروف شدن است.

بیشتر بخوانید: علی پروین و حسن روشن را مداح به خاطر هایده و معین بدنام کردند/من آنجا بودم گردن میثاقی را گاز می گرفتم/فیلم

روشن افزود: در حال حاضر روی تخت بیمارستان هستم و در حال درمان عفونت پا هستم که سال ها پیش عمل شده بود، اما مدت ها پیش به اتفاق جمعی از دوستانم خیریه ای را در شهر قم راه اندازی کردیم که تامین می کند. سرپناهی برای جوانان یا دختران بی بضاعت. مهریه می دهد نیازی به گفتن این حرف ها نیست، فقط می خواستم به گوش عده ای برسم که فکر می کنند ما با آنها فرق داریم. نه! ما همان مردم هستیم.

گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ادامه داد: از قدیم الایام رسم بر این بود که افراد ناشناخته یا ضعیف برای خودنمایی یا نام گذاری می گفتند فلانی ما را می زد یا استفاده می کرد. نام آنها در کنار نام افراد محله یا منطقه یک نام و یک نام رسمی داشت. اسم و رسمی نداریم، همه چیز از لطف مردم است، اما انگار این بنده خدایی که این حرف ها را زد دنبال شهرت است.

روشن خاطرنشان کرد: اشکالی ندارد، بخیل نیستیم. خداوند همه را معروف کند. اتفاقا شهرت هم مشکل ساز است. چون مطمئنم مردم جواب این شخص را خواهند داد و نیازی نیست در مورد او چیزی بگویم. خدا را شکر آبروی اندکی که تا امروز جمع کرده ایم همه به برکت توجه و حمایت مردم است نه چیز دیگر. حالا خود مردم تکلیف را روشن می کنند. امیدوارم خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا