ورزشی

برانکو تنها گزینه خارجی فعلی پرسپولیس پس از یحیی/ ماجرای مشکل مالیاتی پروفسور چیست؟

پس از استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس، بحث بازگشت برانکو ایوانکوویچ به این باشگاه دوباره در بین هواداران مطرح شده است. این مربی که این روزها در تیم ملی عمان فعالیت می کند باید چند روز دیگر تیمش را در جام ملت های آسیا هدایت کند اما پیگیری ها نشان می دهد که او گزینه اول باشگاه پرسپولیس و تنها گزینه خارجی این تیم است. باشگاه جایگزین یحیی گل محمدی شد.

برانکو که خاطرات بسیار خوبی برای پرسپولیسی ها رقم زده حالا به گزینه اول باشگاه پرسپولیس تبدیل شده اما سرخ پوشان شروع مذاکره با این مربی را به بعد از توافق با گل محمدی و جدایی او موکول کرده اند. قرارداد برانکو ایوانکوویچ با تیم ملی عمان در پایان جام ملت های آسیا به پایان می رسد و این مربی از این بابت مشکلی نخواهد داشت.

در این بین صحبت های ضد و نقیضی درباره وضعیت پرداخت مالیات برانکو در دوران حضورش در پرسپولیس مطرح شده و برخی این موضوع را مانع بزرگی برای بازگشت او به پرسپولیس می دانند.

در این زمینه پیگیری ها نشان می دهد باشگاه پرسپولیس مالیات مربوط به زمان حضور برونکو در این تیم را به طور کامل پرداخت کرده و اصل مالیات او نیز تسویه شده است اما تنها مشکل باقی مانده مربوط به جرایم مالیاتی دیرکرد این تیم است. مربی ورزشی. در همین راستا مدیران پرسپولیس پس از پرداخت مالیات برانکو رایزنی های زیادی برای بخشودگی جرایم مالیاتی وی انجام داده اند و بخشی از این مبلغ بخشیده شده است اما بخشی دیگر نیز وجود دارد که باشگاه در حال مکاتبه و رایزنی برای حل این مشکل است. . ثابت

علاوه بر برونکو، ظاهرا در چند روز گذشته مربیان خارجی دیگری نیز توسط چند واسطه به باشگاه پرسپولیس معرفی شده اند که تاکنون هیچ کدام مورد تایید باشگاه قرار نگرفته اند و ظاهرا بازیکنان پرسپولیس در تلاش برای حل مشکل هستند. از جرایم مالیاتی برونکو و مذاکره با این مربی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا