ورزشی

برد میلیمتری پرسپولیس برابر نساجی آشفته

پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر ایران در شرایطی به مصاف نساجی رفت که شاگردان گل محمدی با شکست سپاهان مقابل هواداران این شانس را داشتند که با استقلال و در فاصله دو امتیازی بالای جدول قرار بگیرند.

در حالی که نام نبیل باهویی برای حضور در این بازی اعلام شده بود لحظاتی قبل از شروع بازی با تصمیم شهاب زاهدی سرمربی ارتش سرخ جای او را گرفت و به میدان رفت. همچنین با توجه به سرماخوردگی میلاد سرلک و نیمکت نشینی مسعود ریگی، سینا اسدبیگی با نظر گل محمدی برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت. در آن سوی زمین، نساجی با سرمربی جدید اسپانیایی خود، لوکاس آلکاراز، پا به میدان گذاشت.

این دیدار تماشاگران ویژه ای نیز دارد که از جمله آنها می توان به مربیان تیم ملی اشاره کرد. قضاوت این بازی بر عهده سیدرضا مهدوی بود و امیررضا عاشورمهانی، احد سلطانی و فرزاد منصوری او را در قضاوت یاری کردند.

پیروزی اقتصادی پرسپولیس در آزادی; نبرد برای برتری نفس گیر شد

در همان دقایق ابتدایی بازی و پس از چندین موقعیت که قرمزهای تهرانی از دست دادند، در دقیقه ۳۱ ارسال مهدی ترابی با ضربه سر شهاب زاهدی به گل تبدیل شد تا هواداران این تیم به شادی و پایکوبی بپردازند.

در ادامه پرسپولیس سعی کرد مالکیت توپ و میدان را حفظ کند و نساجی هم از فرصت های به دست آمده برای جبران نتیجه استفاده کند. در نهایت در پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی پرسپولیس با برتری یک بر صفر به رختکن رفت تا دو تیم برای نیمه دوم آماده شوند.

در ابتدای نیمه دوم وحدت حنان اف و محمد عمری جایگزین دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی شدند. در دقیقه ۵۸ این دیدار تعلل محمد عمری باعث شد تا یک موقعیت واضح گلزنی از دستان سرخ پوشان دور شود تا کار با تک گل نیمه اول ادامه پیدا کند.

در دقیقه ۶۰ آریا برزگر که سابقه بازی در پرسپولیس را داشت به جای علا عباس برای نساجی به میدان آمد. در همان دقیقه جورجی گلسیانی کارت زرد گرفت تا دقایق باقی مانده را با احتیاط بیشتری برای پرسپولیس بازی کند.

الکاراس در دقیقه ۶۶ اسماعیل بابایی را به جای صابر حردانی به میدان فرستاد تا جای خالی تیمش پر شود، در دقیقه ۷۱ فرشید اسماعیلی جای خود را به امیرحسین مهجوری داد.

در دقیقه ۸۹ نساجی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما دستان بیرانوند مانع از گلزنی شد تا فرصت گلزنی از دست برود. این دیدار با تک گل شهاب زاهدی به پایان رسید تا پرسپولیس ۳ امتیازی شود.

پرسپولیس با این نتیجه با ۲۹ امتیاز سوم شد و به استقلال تهران رسید. حالا استقلال با تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد و سپاهان با ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گلسیانی، محمدمهدی احمدی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی.

ترکیب نساجی:

رشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، امیرحسین صمدلیری، صابر حردانی، سعید بیگی، مهرداد عبدی، محمدرضا ترابی، فرشید اسماعیلی، فرزاد زمهران، نونو دلگادو و علا عباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا