برقراری خدمات کارت، ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت و تغییر رمز بانک سپه
هیئت مدیره هیئت مدیره بانک سپه در مصاحبه ای با آژانس خبری Voice of America اعلام کرد که خدمات این بانک مجدداً تأسیس شده است.
با توجه به بانک اطلاعاتی اطلاعات Diarmirza ، مصطفی Portvafan ، عضو هیئت مدیره Sepah Bank ، از قطع خدمات بانک عذرخواهی کرد و از همه روزها تشکر کرد و گفت: “از ابتدای جنگ ۶ روزه و حمله سایبری متعاقب آن در زیرساخت های فناوری بانک وجود دارد.
در شعبه های بانک سپه تلاش کرد
رادیوهای مربوط به اقدامات بانک سپه در روزهای ابتدایی این رویداد گفت: “در این روزها دو راه حل در دستور کار قرار گرفت.” اول ، با تأمین شعب در سراسر کشور ، مشتریان به طور موقت مجاز به دریافت مشتری در شعب بودند و اقدام دیگر دریافت بودجه توسط دستگاههای خودپرداز با هماهنگی با بانک مرکزی بود.
حقوق و مزایای کلیه حقوق را واریز کرد
یکی از اعضای هیئت مدیره بانک سپه در ادامه خاطرنشان کرد: “در سطح دشوار اختلالات سیستماتیک ، ما توانسته ایم شرایط و حقوق و مزایای همه هموطنان را که از طریق Sepah Bank دریافت می کنند ، تسهیل کنیم و هیچ گونه وقفه ای برای این مشتریان عزیز نداریم.”
ایجاد یک سیستم بانکی متمرکز جدید در بانک سپه
سیستم جدید همزمان با یک سیستم جدید برای خدمات پایدار انتخاب شده و سیستم قبلی را جایگزین کرده است که در چند روز گذشته توسط کارشناسان ، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمایش و آزمایش قرار گرفته است.
اجرای یک سیستم جدید طی چند روز یک رکورد تاریخی است
یکی از اعضای هیئت مدیره بانک سپه اظهار داشت که ما قدرتمندتر از قبل از هر زمان دیگری برای خدمت به همه مشتریان هستیم و اظهار داشت: “استقرار و اجرای سیستم جدید بانکی متمرکز حداقل در شرایط عادی طول می کشد ، اما با تلاش همکاران ۲۴/۷ ، این اقدام عالی چند روز طول کشید ، که یک سابقه تاریخی است.”
ایجاد خدمات کارت ، Setna و Paya ، دریافت و پرداخت و تغییر رمز عبور
وی گفت: “امروز ما به پایداری لازم برای خدمات کارت ، خدمات SETNA و PAYA ، دریافت و پرداخت ، تغییر رمزهای عبور ، خرید از دستگاه های POS ، پرداخت صورتحساب و خدمات غیر موجود از طریق درگاه های IPG رسیده ایم.”
ما در حال تلاش برای ارائه خدمات غیر ضروری طی ۷ ساعت آینده هستیم
این نمونه کارها اعلام کرد که دوباره از طریق اینترنت بانک و با Sepah Bank در طی شش ساعت آینده اعلام کرده است و گفت: “ما در تلاش هستیم تا طی ۷ ساعت آینده خدمات غیر پیشانی بانک را تأسیس کنیم.” خدمات نادرست و سیستم های اعتباری نیز به زودی از سر گرفته می شوند که همه اینها از طریق رسانه های جمعی به مشتریان اطلاع داده می شوند.
خسارت به تأخیر مشتریان اعتبار از ابتدای جنگ ۶ روزه تحمیل شده ممکن است
وی گفت: “با تمهیداتی برای کمک به فعالان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و معیشت در این مقطع بحرانی ، تأخیر یا تأخیر مشتریان مشتریان اعتبار از ابتدای جنگ تحمیل شده تا پایان.” تاتر ماه در معرض بخشش بود.
در پایان ، به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه ، رادیوها دوباره از هر مشتری که در امور فعلی خود مشکلی داشتند عذرخواهی کردند و از حمایت و صبر مشتریان عزیز ما در شرایط دشوار ستایش کردند و ابراز امیدواری کردند که این بانک همچنان به خدمت به کشور ما ادامه دهد.