خودرو

برنامه های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نشاط خاصی به نمایشگاه گردشگری داده است


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش روابط عمومی مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری رئیس جمهور روز سه شنبه ۴ فروردین گفت: بهمن وی در سال ۱۴۰۲ مصادف با دومین روز نمایشگاه بین المللی جهانگردی و صنایع وابسته تهران از غرفه مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی بازدید کرد و با محمدحسین صوفی مدیر عامل مرکز جهانگردی و اتومبیل رانی دیدار کرد.

شالبافیان در این بازدید با بیان اینکه مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی امسال نیز مانند دوره های قبلی نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران برنامه ها و فعالیت های خلاقانه ای را ارائه کرد، تصریح کرد: این مرکز یکی از شعبه های وزارت میراث فرهنگی است. گردشگری و صنایع دستی با محتوای غنی، ظرفیت های گردشگری کشور را به بازدیدکنندگان معرفی می کند.

وی افزود: همچنین مرکز یکی از اصلی ترین خدمات بین المللی خود را با ارائه خدمات شخصی در زمینه صدور گواهینامه رانندگی بین المللی که در سفرهای خارج از کشور با خودروی شخصی باید همراه داشته باشد، در غرفه ارائه خواهد کرد.

معاون گردشگری کشور تصریح کرد: به طور کلی علاوه بر ظرفیتی که با کمک بخش خصوصی و علاقمندان به حوزه تحرک فراهم شده است، فعالیت‌هایی هم در فضای باز و هم در فضای داخلی با نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت انجام می‌شود. تالار سی و هشتم نمکی را بین گردشگری بین المللی قرار داده است.

شالبافیان در این بازدید از اداره کل سامانه سفر کشور ۰۹۶۲۹ به عنوان جامع ترین نقطه تماس جهت ارائه اطلاعات گردشگری به مسافران داخلی و خارجی و رسیدگی به نظرات و شکایات آنان بازدید کرد.

از دیگر ادارات این مرکز که مورد بازدید معاون گردشگری رئیس جمهور قرار گرفت، می توان به بخش خودرو، صدور اسناد بین المللی رانندگی، پشتیبانی خودرو، پورتال جامع گردشگری کشور «زیارت ایران» و شرکت خدمات مسافرتی ارس اشاره کرد.

غرفه شماره ۱۶ مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی در سالن ۳۸ نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۱۶:۳۰ پذیرای علاقه مندان به فعالیت های خودروسازی و گردشگری است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا