فرهنگ و هنر

برگزاری جلسه فوق العاده شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی :: افق میهن

در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه، جلسه فوق العاده شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی تشکیل شد.

به گزارش افق میهن به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، جلسه فوق العاده شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی در رأس آن برگزار شد. توسط محمد خزاعی به منظور برنامه ریزی و تقسیم کار در راستای مستندسازی برگزار شد. مراسم باشکوه وداع و تشییع رئیس جمهور شهید امروز ۳۱ اردیبهشت این ماه در سالن شهید آوینی سازمان سینمایی برگزار شد.

رئیس سازمان سینمایی در ابتدای این دیدار با برشمردن ویژگی های منحصر به فرد و ارزشمند رئیس جمهور شهید، وی را نمونه و الگوی کم نظیر در تاریخ کشور و نماد علم، عمل و تقوا برشمرد. و با بیان اینکه به آرمان ها و منش رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی افتخار می کنم که همواره بر مساعدت، خدمت و عدم تعلل در دستگیری مردم تاکید داشتند، بر همه دست اندرکاران سازمان سینمایی از جمله مدیران ضروری است. و کارشناسان، در راستای مأموریت ها و برنامه های از پیش تعیین شده به فعالیت خود ادامه دهند و کاری انجام ندهند. برای ارتقای کمی و کیفی سینما و بهبود شرایط سینماگران کشور دست از تلاش برندارید.

همچنین در این جلسه مقرر شد تمامی نهادهای تابعه و معاونت های سازمان سینمایی با تولید محتوای تصویری و ساخت مستندهای کوتاه و بلند از این شهید والامقام قدردانی کنند.

در این نشست حبیب ایل بیگی، مجید زین العابدین، قدیر آشنا، یزدان عشیری، اصغر فارسی، روح الله سهرابی، محمدرضا سخندی، سیدصادق موسوی، مهدی آذرپندار، غلامرضا نجاتی، محمدرضا بدرلو حضور داشتند. بهمن حبشی، هاشم میرزاخانی و مجید اسماعیلی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا