اخبار اقتصاد ایران

برگزاری پویش کتاب «نبض سبز زندگی» با همکاری ایرانسل :: افق میهن

ایرانسل در دومین سال متوالی مشارکت در ترویج فرهنگ مطالعه بیش از ۳۰۰۰ عنوان کتاب را با همکاری سازمان های مردم نهاد در قالب کمپین کتاب «نبض سبز زندگی» در مناطق محروم سراسر کشور توزیع کرد.

به گزارش افق میهن، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی آبان در سال ۱۴۰۲ کمپین کتاب «نبض سبز زندگی» با همکاری و حمایت ایرانسل، ناشران کتاب، نهادها و سازمان های مردم نهاد با هدف ترویج فرهنگ توسعه پایدار و توجه به مفاهیم زیست محیطی فعالیت خود را آغاز کرد.

در این کمپین تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد، بیش از ۳۰۰۰ جلد کتاب محیط زیست و محیط زیست پایدار در ۴۶ عنوان و با همت سازمان ها و انجمن های مردم نهاد از بین دانش آموزان روستایی و عشایری ۲۱ شهرستان استان مانند گیلان خریداری شد. لرستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان. ، کرمانشاه و … توزیع شد.

اجرای این کمپین بخشی از فعالیت های ایرانسل در زمینه سرمایه گذاری اجتماعی برای دستیابی به اهدافی از جمله کمک به برقراری عدالت آموزشی، ارتقای مهارت های زبانی، رشد خلاقیت، افزایش دانش، ارتقای مهارت های حل مسئله و افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان

کمپین سرزمین جاویدان من، مؤسسه نذر النایت ایران، انتشارات السارا و انتشارات نردبان نیز از اجرای این کمپین مشترک حمایت کردند که با همکاری ایرانسل و مؤسسه فرهنگی هنری میراث باستانی گلونی انجام شد. در این کمپین با کمک انجمن های محلی و منطقه ای سراسر کشور کتاب در مناطق روستایی توزیع شد.

ایرانسل نیز در سال گذشتهوی به مناسبت هفته کتاب ۱۴۰۱ در کمپین تهیه و توزیع ۳۰۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم و سیل زده استان لرستان شرکت کرد و کتاب را در مدارس شهرستان سودان و کتابخانه های عمومی این شهرستان توزیع کرد. مناطق.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی و سرمایه گذاری با تمرکز بر رویکرد ایجاد ارزش مشترک، پروژه های سرمایه گذاری اجتماعی شرکتی متعددی را با هدف توسعه اجتماعی-اقتصادی جامعه طراحی و اجرا کرده است که این کمپین نیز زیر می افتد. دارد. گروه هدف پروژه های CSI ایرانسل بیشتر اقشار کم درآمد، آسیب دیده، آسیب پذیر، آسیب پذیر و حاشیه نشین هستند. همچنین جوانان، کودکان و زنان به عنوان مهمترین ذینفعان پروژه های اجتماعی ایرانسل در طراحی پروژه های CSI اولویت بیشتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا