فناوری

بله با ۱۵ میلیون تماس در ماه!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

روزانه ۵۰۰ هزار تماس صوتی و تصویری در اپلیکیشن بله، پیام رسان رسمی بانک ملی ایران انجام می شود. علاوه بر این، کل زمانی که افراد از Yes Call استفاده می کنند بیش از ۳ میلیون ساعت در روز است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در این اپلیکیشن انجام می شود و در عین حال رضایت کاربران که در پایان مکالمه توسط خودشان ثبت می شود، ۸۰ درصد است.

امین تجملیان، معاون اپلیکیشن بله، درباره تعداد قابل توجه تماس ها در بله، افزود: تماس هایی که در ایام تعطیلات انجام می شود. آذر به دلیل آلودگی هوا ایجاد شد. هیچ کاهشی در رضایت وجود نداشته است. در طول آن روزها، ما روزانه نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ تماس دیگر را در Yes میزبانی کرده‌ایم.”

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور یکی از مهم ترین قابلیت های تماس در بله محسوب می شود که امکان ارتباط تصویری آسان با دوستان و عزیزانی که از یکدیگر دور هستند را فراهم می کند.

امکانات مهمی مانند تماس گروهی حداکثر ۲۰ نفر و امکان برگزاری جلسات و کنفرانس های ویدئویی، اشتراک گذاری صفحه نمایش دستگاه (اشتراک گذاری صفحه) و ایجاد لینک در بله امکان پذیر است. علاوه بر این، با عملکرد «دعوت از مخاطبین برای تماس» می‌توانید با افرادی که عضو گروه نیستند، بدون نیاز به ایجاد گروه تماس بگیرید یا آنها را به تماس دیگری اضافه کنید.

پیشرفت روزافزون فناوری باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها به فکر داشتن نیروهای متخصص و ارتباط با مردم شهرهای دیگر و کشورهای دیگر بیفتند و بتوانند از راه دور و حضوری با آنها همکاری کنند. در چنین شرایطی باید نرم افزاری را شناسایی کنند که علاوه بر ارتباط به عنوان پیام رسان، در ایران نیز موجود باشد تا در محیطی امن و مطمئن به بهترین شکل و با کیفیت بالا ارتباط برقرار کند.

در همین راستا یکی از نکات تاثیرگذار برای تماس تصویری در دوران شیوع کرونا این بود که بسیاری از مردم مجبور به خانه نشینی بودند و درصد زیادی از کارمندان وظایف خود را از راه دور انجام می دادند. پس از شیوع کرونا، نیازها و عادات مردم آنها را به سمت اپلیکیشن هایی سوق داد که این قابلیت را داشتند.

اپلیکیشن بله، پیام رسان رسمی بانک ملی ایران، با تلاش برای تبدیل شدن به اکوسیستم دیجیتالی مردم ایران، علاوه بر خدمات بانکی و پرداخت، بر روی پیام رسانی و قابلیت های ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری تمرکز کرده است. که مردم بتوانند تمام نیازهای ارتباطی، خدماتی و دیجیتالی خود را برآورده کنند. ساخت با بهترین کیفیت در این تخت مرتفع.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا