بانک و بیمه

«بهروز خدارحمی» سکاندار شرکت تامین سرمایه تمدن شد

به گزارش افق میهن، مراسم معارفه علی بیگ زاده و معارفه بهروز خدارحمی سرپرست جدید شرکت تامین سرمایه تمندان یکشنبه ۲۰ آذرماه با حضور علی قاسمی عضو هیئت مدیره و حسن بختیاری عضو هیئت مدیره برگزار شد. هیئت مدیره بانک توسعه صادرات ایران، مدیران ارشد بانک شهر و جمعی از مدیران. جامعه متمدن حفظ شد.

در این مراسم علی قاسمی عضو هیئت مدیره بانک توسعه صادرات ایران با تبریک پیوستن بهروز خدارحمی به مجموعه مدیریتی سرمایه تمدن گفت: حضور خدارحمی به عنوان یکی از مدیران با تجربه در حوزه سرمایه بازار زمینه ساز توسعه تعامل بین دو بانک توسعه صادرات ایران. و بانک شهر به آن رسیدگی خواهد کرد.

علی قاسمی با اشاره به برنامه های بانک مرکزی در زمینه انتشار و ضمانت اوراق، افزود: شرکت تامین مالی تمدن به عنوان یکی از پیشروان کشور در حوزه تامین مالی می تواند نقش مهمی در تحقق اهداف کلان اقتصادی داشته باشد. به ویژه کنترل تورم

یکی از اعضای هیات مدیره بانک توسعه ایران گفت: شرکت تامین سرمایه تمدن اولین و تنها شرکت تامین سرمایه تمدن در کشور است که تعامل خوبی با حوزه های دانش بنیان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دارد. صندوق نوآوری و شکوفایی سرمایه تمدن می تواند به تداوم نقش موثر این شرکت در حوزه تامین مالی شرکت های دانش بنیان کمک کند.

علی قاسمی همچنین با تشکر از خدمات و دستاوردهای ارزنده آقای علی بیگ زاده تصریح کرد: غنای بازار سرمایه مدیون عمق و تخصص مدیران فعال در این حوزه است و جایگاه فعلی شرکت تامین سرمایه تمدن بی شک مرهون است. با حضور مدیرانی مجرب، کارآمد و متواضع چون در بیگ زاده متولد شده است.

در ادامه این جلسه حسن بختیاری،عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران بر حمایت همه جانبه بانک توسعه صادرات ایران از تمامی مدیران سرمایه تمندان از ابتدا تا کنون تاکید کرد و گفت: خدارحمی نامی شناخته شده و قابل اعتماد است. در زمینه بازارهای مالی کشوری که با توجه به سابقه همکاری آنها با بانک توسعه صادرات، هم افزایی شایسته ای بین سرمایه تمندان، بانک توسعه ایران و بانک شهر شکل خواهد گرفت.

حسن بختیاری افزود: تعامل بانک تجارت، بانک توسعه و نهاد سرمایه گذاری، ترکیبی قوی و موثر در حوزه اقتصادی کشور بر جای خواهد گذاشت.

در این مراسم یزدان سیف، عضو هیئت مدیره بانک شهر و معاون امور شرکتی این بانک با ابراز خرسندی از حضور بهروز خدارحمی در جایگاه مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن گفت: استفاده از ظرفیت های بزرگ در حوزه مدیریت بازار سرمایه می تواند زنجیره ای از حمایت های مالی قوی ایجاد کند.

خدارحمی ضمن تشکر از مدیران حاضر گفت: بازار سرمایه همواره فراز و نشیب هایی را تجربه کرده است و رشد و ارتقای این بازار نیز در چنین شرایطی صورت می گیرد. فرصت هایی برای افزایش سهم تامین مالی از بازار سرمایه.

وی به دستاوردهای ارزشمند بیگ زاده در تامین سرمایه تمندان اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت شرکت تامین سرمایه تمدن نشان می دهد که نه تنها عملکرد گذشته قابل توجیه است، بلکه شاهد رشد چند برابری در این موسسه خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا