بهمن، ستارههای خدمات فروش را درو کرد
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نمایندگی از وزارت حراست، گروه بهمن در حوزه خودروهای سواری و تجاری توانست در سال ۱۴۰۲ رتبه اول خدمات فروش را به خود اختصاص دهد.
شاخص های اصلی این ارزیابی مطابق دستورالعمل قوانین خدمات فروش خودرو شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدمات می باشد، مانند: مانند وضعیت نمایندگی ها، سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی و همچنین رعایت قوانین روش های مختلف فروش، قوانین حمل و نقل خودرو، رسیدگی به شکایات و … که تمامی تامین کنندگان خودرو در ۴ حوزه ذکر شده سنجیده شدند.
بر اساس نمرات منتشر شده، بهمن موتور امتیاز ۸۳ از ۱۰۰ را در وضعیت نمایندگی کسب کرد و میانگین امتیاز تولیدکنندگان خودروهای سبک در این شاخص ۷۶ بود. تفاوت فاحش در امتیازات بهمن موتور در این شاخص کیفیت نماینده این شرکت را نشان می دهد.
همچنین با توجه به “رضایت مشتری”. بهمن موتور با امتیاز ۷۶ به وضوح از سایر شرکت های قابل مقایسه متمایز است. میانگین امتیاز تولیدکنندگان خودروهای سبک در این شاخص ۶۹ است.
هنگام ارزیابی نقطه “سیستم مدیریت وضعیت” در بالاترین محدوده رتبه بندی شد.
در شاخص رتبه بندی خدمات فروش شرکت های عرضه کننده خودرو سابیک، بهمن موتور بالاترین امتیاز را دریافت کرد.
*تجاری تا گروه بهمن اختصاص داده
در بخش خودروهای تجاری بهمن دیزل مقام اول و دوم و شرکت سیبا موتور مقام دوم و دوم را کسب کردند.
از منظر وضعیت آژانس ها بهمن دیزل با ارزش ۷۸ و سیبا موتور با ارزش ۷۵ در مقایسه با رقبا بهترین هستند؛ میانگین این شاخص ۴۹.۳ است.
این گزارش حاصل ارزیابی ۱۰ شرکت سوارکاری و ۱۸ سازنده تجاری، بررسی ۱۶۰۱ نمایندگی مجاز سوارکاری و ۳۱۵ نمایندگی مجاز فروش در سال ۱۴۰۲ و مصاحبه با ۴۷۲۰۰۰ مشتری است.