اخبار اقتصاد ایران

بودجه دارو به موقع اختصاص یابد :: افق میهن

رئیس برنامه و بودجه این کشور گفت: بهداشت ، بهداشت و تأمین نیازهای دارویی مردم بسیار مهم است و بودجه اختصاص یافته برای پزشکی باید به موقع تأمین شود.

به گفته نجواخابار ، هفتمین جلسه بررسی بودجه دقیق برای سال ۱۴۰۳ کل کشور در عصر یکشنبه ۱۰ برگزار شد دی این جلسه با حضور داوود مانزور ، معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور ، معاونان ، روسای امور و مشاوران سازمان برگزار شد.
براساس این گزارش ، در این جلسه ، دو گزارش با عنوان “سازماندهی سطوح مختلف کسب دارایی های سرمایه” توسط معاون رئیس جمهور هماهنگی برنامه ، بودجه و نظارت و “اعتبار لازم در زمینه رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۳ بر اساس فرضیات بخشنامه بودجه از سوی معاونت اجتماعی بهزیستی ارائه شد.

مانزور در این جلسه گفت: روشن کردن سیاست استراتژیک دولت سیزدهم و در این رابطه ، استراتژی ما در سازمان بودجه شفافیت است.

رئیس برنامه و سازمان بودجه افزود: بهداشت ، بهداشت و تأمین نیازهای پزشکی مردم بسیار مهم است. بنابراین بودجه اختصاص یافته به دارو باید به موقع تامین شود.

وی با توجه به موقعیت بودجه های استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ ، گفت: رویکرد سازمان افزایش سهم استانها در بودجه سال آینده است.

برای گزارش مگر در این جلسه ، معاونان و روسای برنامه و سازمان بودجه نظرات و دیدگاههای خود را در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۳ ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا