ارزهای دیجیتال

بیت کوین به ریزش قیمت پایان می‌دهد؟







بیت کوین زیر مرز ۴۲۰۰۰ دلار باقی مانده است و اگرچه این ممکن است برای سرمایه گذاران نگران کننده به نظر برسد، یک واگرایی صعودی را می توان در نمودار قیمت سکه مشاهده کرد.



به گزارش افق میهن، هفته گذشته سرمایه گذاران بیت کوین متحمل ضرر شدند زیرا پادشاه کریپتوها در هفت روز گذشته بیش از ۲ درصد سقوط کرد.

شاخص کلیدی بازار بیت کوین یک واگرایی صعودی را نشان می دهد، و تحلیلگر محبوب ارزهای رمزنگاری شده Trader Tradingrade در ۱۹ ژانویه توییتی را منتشر کرد که همان را برجسته کرد. بر اساس این توییت، نمودار بالا و پایین روزانه بیت کوین یک واگرایی صعودی پنهان در شاخص قدرت نسبی (RSI) را نشان می دهد که از دسامبر ۲۰۲۳ شکل گرفته است.

این تحلیلگر همچنین خاطرنشان کرد که این احتمال بیشتر از روند صعودی قیمت در اوایل دوره است.

برای درک بهتر اینکه آیا بیت کوین در حال شروع صعودی است یا خیر، نگاهی به معیارهای زنجیره ای آن انداختیم. اگرچه شاخص های بازار صعودی بودند، اما نگاهی به معیارهای زنجیره بیت کوین نشان داد که احتمال یک روند صعودی کوتاه مدت کم است.

داده های ارزهای دیجیتال نشان می دهد که سپرده های خالص بیت کوین در صرافی ها در مقایسه با میانگین هفت روز گذشته بالاتر است. aSORP آن قرمز بود، به این معنی که سرمایه‌گذاران بیشتری بیت‌کوین را برای کسب سود می‌فروشند، و در بحبوحه بازار صعودی، این می‌تواند نشان دهنده یک بازار صعودی باشد. علاوه بر این، CDD باینری نشان می‌دهد که حرکت‌های بلندمدت دارندگان در هفت روز گذشته بالاتر از میانگین بوده است.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا