اخبار اقتصاد ایران

تاکسی مدرن برقی به خیابان ها می آید | خودروی چینی در راه تهران و کلانشهرها

بر اساس اعلام ایران خودرو، خودروی برقی مدرنی که ایران خودرو برای ناوگان حمل و نقل عمومی تهران و سایر کلانشهرها در نظر گرفته، وارد تهران شده و به زودی شاهد حضور تاکسی های برقی در کلانشهرها خواهیم بود.

افق میهن به نقل از ایکوپرس، گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به مسئولیت اجتماعی خود و رهنمودهای وزارت امنیت در تامین خودروهای برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرهای بزرگ اقدام به ارائه خودروهای برقی برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرهای بزرگ کرده است. .

بر این اساس ایران خودرو واردات اولین سری خودروهای برقی را برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرهای بزرگ کشور آغاز کرده و با توجه به تقاضای شهر تهران و سایر شهرداری های بزرگ آماده است به زودی با آنها قرارداد منعقد کند. به خصوص تهران قرار است این خودروها تحویل دهند. در ناوگان حمل و نقل کشور قرار خواهند گرفت.

در واردات این خودروها به داخلی سازی نیز در آینده نزدیک توجه خواهد شد و سهم بیشتری از تولید داخل نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. ایران خودرو علاوه بر انتخاب برندی مطمئن و باکیفیت برای رانندگان تاکسی و رفاه حال مسافران حمل و نقل عمومی، تامین قطعات و لوازم جانبی و همچنین خدمات پس از فروش موجود و مطمئن را برای این خودروها تضمین می کند.

محصول برقی GRE یکی از معتبرترین مدل های کشور چین است که با مشخصات فنی خود وسیله ای مطلوب برای شبکه تاکسیرانی کشور، مناسب برای نیازهای اولیه رانندگان تاکسی و ارائه تجربه سفر درون شهری مناسب برای مسافران است.

طول این خودرو ۴۶۷۵ میلی متر، عرض ۱۸۳۵ میلی متر و ارتفاع ۱۴۸۰ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۷۵۰ میلی متر است.
ظرفیت باتری این خودرو ۴۳.۹ کیلووات است که به آن اجازه می دهد با یک بار شارژ کامل در شرایط استاندارد مسافت ۴۰۰ کیلومتر را طی کند. موتور این خودرو قادر به تولید حداکثر توان ۱۱۰ کیلووات و گشتاور ۲۲۵ نیوتن متر، حداکثر سرعت آن ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن در نه و نیم ثانیه ثبت شده است.

این محصول برقی وارداتی دارای گارانتی سه ساله یا ۱۰۰۰۰۰ کیلومتری و باطری آن ۶ سال یا ۵۰۰۰۰۰ کیلومتر گارانتی می باشد. گروه صنعتی ایران خودرو دارای بزرگترین شبکه خدمات مشتریان در کشور بوده و شرایط ویژه ای را برای ارائه خدمات این محصول در مدت گارانتی تدارک دیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا