بانک و بیمه

تجلیل رئیس کل بانک مرکزی از روسای شعب موفق بانک سپه

به گزارش افق میهن به نقل از بانک سپه، چهاردهمین گردهمایی مدیران شعب موفق بانک ها و موسسات اعتباری در بیست و ششمین کشور برگزار شد. بهمن ماه ۱۴۰۲ با عنوان آینده شعب در نظام بانکی کشور با حضور دکتر دکتر فرزین رئیس کل بانک مرکزی دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه حسینی قائم مقام بانک سپه و جمعی از کارشناسان و مدیران بانک مرکزی و نظام بانکی کشور.

در این گردهمایی از سه مدیر موفق شعب بانک سپه آقای علیرضا نجفی از بلوار کرخانجات تجلیل شد. شعبه ورامین مدیر شعبه منطقه دو تهران، محسن نیازی محسنی از شعبه ایزدشهر مدیر شعبه مازندران و احد احمدلو شعبه کوشک سرای مدیر شعبه آذربایجان شرقی. .

این همایش هر ساله با هدف ایجاد بستر و فرصت مناسب برای تبادل و به اشتراک گذاری تجربیات و دستاوردهای مدیران موفق شعب و سایر مدیران شبکه بانکی کشور و همچنین شناسایی و از مدیران موفق شعب بانک ها و موسسات اعتباری کشور تجلیل شود.

این رویداد همچنین فرصت مناسبی را برای ارائه آخرین تغییرات و تحولات بانکداری در سطح شعب و نیز دیدگاه‌های کارشناسان و مدیران نظام بانکی کشور در این زمینه فراهم می‌کند.

از دیگر اهداف برگزاری چهاردهمین اجلاس مدیران شعب موفق بانک ها و موسسات اعتباری کشور می توان به ارتقای دانش تخصصی مدیران موفق شعب، تقویت مهارت های مورد نیاز و بحث و گفتگو در بین مدیران شعب اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا