تزریق قدرت به آلمانی شیکپوش / منصوری هیولای بیامو را خشنتر کرد

منصوری، تیونر جنجالی دنیای خودرو، این بار از اشراف همیشگی خود فاصله گرفته و به سراغ یکی از خشن ترین سدان های دنیا رفته است. BMW M5 G90.
شرکت منصوری از بازنگری و اصلاح اولیه رولزرویس و مرسدس بنز فاصله گرفته و اکنون توجه خود را به BMW M5 جدید معطوف کرده است. بیامو M5 با کد اتاق G90 که اغلب به دلیل سنگین بودن مورد انتقاد قرار میگیرد، پس از آزمایش و رانندگی مورد تحسین قرار گرفته است و نشان میدهد که یک سدان بسیار قدرتمند است. این خودرو اکنون در زمان منصوری وحشیتر شده و قدرت بیشتری از خود نشان میدهد.
ظاهر تغییر می کند

طبق معمول، تیونر به شدت از فیبر کربن استفاده کرده است و یک قاب جلوپنجره پایین تر و یک تقسیم کننده جلویی برجسته برای تاثیرگذاری بیشتر قسمت جلو نصب کرده است.
بزرگترین تغییر در کاپوت خودرو است. منصوری بنا به دلایلی مجبور شده در وسط این قسمت دریچه های فیبر کربنی برجسته اضافه کند و در عین حال بقیه رنگ بدنه را حفظ کند.
روکش آینه های جانبی فیبر کربنی، زیرپایی های جدید و تزئینات کربنی اضافی اطراف پیچش معروف Hofmeister به لیست تغییرات اضافه شده است. مجموعه جدیدی از چرخهای ۲۲ اینچی تغییرات بیرونی را تکمیل کرده و قدرت اضافی زیر کاپوت را برجسته میکند.

هیچ پروژه منصوری بدون تغییرات اساسی در کابین کامل نمی شود. تیونر چرم آبی روشن را به صندلی ها و قسمت هایی از پنل درها اضافه کرده است که با چرم مشکی تضاد دارد.
سیستم قدرت و اگزوز بحث برانگیز

به بحث برانگیزترین قسمت این خودروی اصلاح شده می رسیم؛ اگزوز. طراحان منصوری بدیهی است که زمان زیادی را صرف نگاه کردن به هوندا سیویک تایپ R کرده اند و نوک اگزوز سه گانه را در مرکز سپر عقب قرار داده اند.

قدرت نیز افزایش یافته است. در حالت استاندارد، موتور ۴.۴ لیتری توئین توربو هیبریدی V8 717 اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نسخه منصوری این اعداد را به ۸۳۸ اسب بخار و ۱۱۵۰ نیوتن متر گشتاور می رساند.
منبع: خبرآنلاین










