بانک و بیمه

تقدیر از ۱۰ رئیس شعبه موفق و برتر بانک سینا

به گزارش افق میهن به نقل از بانک سینا، این جلسه با حضور محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی، فرشاد حیدری رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران و جمعی از مدیران عامل برگزار شد. رؤسای منتخب و کارمندان شبکه بانکی در موزه بانک مرکزی جمهوری. ایران اسلامی برگزار شد که از ده مدیر موفق شعب بانک سینا به شرح زیر تجلیل شد:

۱- آرش فخر کندری مدیر شعبه بلوار وکیل آباد مشهد.

۲- داود منفرد رئیس شعبه میدان صنعت تهران

۳- علیرضا کریمی مدیر شعبه بزرگمهر اصفهان

۴- نعمت منافی رئیس شعبه ظفر تهران

۵- حسین سالور مدیر شعبه بلوار کشاورز تهران

۶- حمید خسروی رئیس واحد تهران میرداماد

۷- مجتبی ابوالفضلی طوسی رئیس اداره معادن معادن مشهد.

۸- قدیر محمدی رئیس شعبه میدان جهاد تبریز

۹- عبدالرضا طیبی رئیس شعبه بلوار سجاد مشهد

۱۰- حسین شهبلاغی رئیس شعبه خیابان جمعه تهران

بانک مرکزی در این همایش ۳۷۰ نفر از مدیران موفق شعب بانک ها و موسسات اعتباری کشور را بر اساس معیارهای مشخص محاسبه شده توسط کمیته علمی انتخاب و تجلیل کرد.

همایش مدیران شعب موفق بانک های کشور هر ساله با هدف شناسایی و تجلیل از مدیران شعب برتر بانک های کشور، تبادل تجربیات و تقویت مهارت های علمی، زیر نظر موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار می شود. و معرفی آخرین فناوری ها و دستاوردهای مدیران موفق شعب بانک ها و همچنین تحولات حوزه بانکداری در سطح شعب برگزار می شود.

این رویداد فرصت مناسبی را برای آشنایی مخاطبان با آخرین تغییرات و تحولات بانکداری در سطح شعب و همچنین نظرات کارشناسان و مدیران ارشد بانکی کشور فراهم می کند.

لازم به ذکر است که رؤسای موفق بانک سینا عبارتند از: چنگیز مروج قائم مقام مدیرعامل، خلیل اله محرابی معاون بانکی، مهدی باستان معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار و اکبر کمیزی معاون سرمایه انسانی بانک سینا. ، در مراسم اهدای جوایز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا