ارزهای دیجیتال

تلاش انگلستان برای مالیات‌ستانی از درآمدهای رمز ارزی

به گزارش افق میهن:




درآمد و گمرک HM به کاربران ارزهای دیجیتال هشدار داده است که مالیات پرداخت نشده خود را برای جلوگیری از جریمه های احتمالی گزارش کنند.



به گزارش افق میهن، یک مرجع مالیاتی بزرگ در انگلیس با صدور اطلاعیه ای از کاربران خواسته است که به طور داوطلبانه هرگونه مالیات پرداخت نشده مربوط به درآمد یا سود حاصل از دارایی های رمزنگاری شده، از جمله NFT ها و توکن های عملکردی را افشا کنند تا از جریمه های احتمالی جلوگیری کنند و در قسمت ایمن باشند. اقامت کردن

افشای مالیات اجباری ارزهای دیجیتال

در این اطلاعیه، HMRC تاکید کرد که کاربران باید برای گزارش مالیات پرداخت نشده با آنها تماس بگیرند. هشدارها می‌گویند که عدم پرداخت مالیات می‌تواند منجر به جریمه‌ها و سود اضافی شود.

این موسسه چندین گام مهم در جهت افشای داوطلبانه برداشته است. اولین قدم جمع آوری تمام اطلاعات شخصی لازم مانند نام، آدرس، ایمیل، شماره تلفن و شماره تامین اجتماعی است.

گرفتن داده های تراکنش

علاوه بر داده‌های شخصی، کاربران باید داده‌هایی درباره تعداد تراکنش‌های دارایی‌های ارز دیجیتال، درآمد یا سود اعلام‌نشده و تعداد سال‌هایی که باید مالیات پرداخت‌نشده خود را اعلام کنند، داشته باشند.

مدت زمانی که کاربران باید داده های خود را افشا کنند به رفتار مالیاتی قبلی آنها بستگی دارد. اگر اقدامی انجام داده اید اما هنوز مالیات کافی پرداخت نکرده اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که چهار سال گذشته مالیات معوقه را گزارش دهید. اما اگر اقدامات کافی صورت نگیرد، حداکثر تا شش سال باید مالیات بپردازند.

تلاش دولت بریتانیا برای وضع مقررات جدید

علاوه بر این، وزیر جدید شهر لندن خواستار رویکردی انعطاف‌پذیرتر از سوی تنظیم‌کننده‌ها برای احیای اقتصاد راکد بریتانیا شده است.

بر اساس اظهارات اخیر وزیر جدید، مهم است که بخش مالی را بیش از حد محدود نکنیم و فضای بهتری برای نوآوری و رشد ایجاد کنیم.

او با بیان این که «ایمن‌ترین قبرستان هیچ فایده‌ای ندارد»، موضع دولت را در مورد تشویق خلاقیت و نوآوری در بخش مالی در حین نظارت بر صنعت نشان می‌دهد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا