فناوری

توئیتر آژانس بورس آمریکا هک شد/ هرج و مرج در بازار ارز‌های دیجیتال

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

در حال حاضر موضوع هک آژانس بورس در توییتر (شبکه ایکس) ترند شده و کاربران مجازی در حال بررسی این موضوع هستند. گفته می شود این هک مهم ترین هک نهادهای اقتصادی آمریکاست.

حساب توییتر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هک شد و بازار را به آشوب کشاند.

آژانس بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد که حساب توییتر این سازمان هک شده است. در حساب توییتر این آژانس خبری منتشر شد که حاکی از ارائه مجوز EFT بود. برای بیت کوین بود که این توییت باعث افزایش قابل توجه ارزش ارزهای دیجیتال شد. این توییت باعث هرج و مرج در بازار ارزهای دیجیتال و افزایش ارزش ارزهای دیجیتال شد، اما پس از دقایقی آژانس بورس مدعی شد با حذف این خبر اکانت توییتر آن هک شده است. در حال حاضر موضوع هک آژانس بورس در توییتر (شبکه ایکس) ترند شده و کاربران مجازی در حال بررسی این موضوع هستند. گفته می شود این هک مهم ترین هک نهادهای اقتصادی آمریکاست.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) یک آژانس نظارتی مستقل از دولت فدرال است که مسئول حفاظت از سرمایه گذاران و تضمین عملکرد منصفانه و منظم بازارهای اوراق بهادار است. این کمیسیون در سال ۱۹۳۴ توسط کنگره ایالات متحده به عنوان اولین تنظیم کننده فدرال بازارهای اوراق بهادار – پس از سقوط بازار سهام در سال ۱۹۲۹ – برای کمک به بازگرداندن اعتماد سرمایه گذاران تأسیس شد. SEC از سرمایه گذاران در برابر روش های تقلبی و دستکاری بازار محافظت می کند و بر اقدامات شرکت ها در ایالات متحده نظارت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا