اخبار اقتصاد ایران

توسعه همکاری‌های مشترک با شیوه‌ها و ابتکارات نوین بیمه‌ای

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این سازمان دیدار و در خصوص سازوکارهای توسعه همکاری های بیمه ای تبادل نظر کرد.

افق میهن علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با محمد سجاد سیاهکارزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ای آزاد انزلی دیدار و تبادل نظر کرد. دیدگاه ها در مورد مکانیسم های توسعه همکاری های بیمه ای.

در این دیدار دو طرف در خصوص اهمیت گسترش همکاری های بیمه ای و ارائه راهکارهای عملیاتی مشترک برای استفاده حداکثری از ظرفیت ها و فرصت های حاصل از توسعه روابط کشورمان با اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا و منطقه دریای خزر بحث و تبادل نظر کردند. با تکیه بر مزیت های رقابتی منطقه آزاد انزلی و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران. ایران اسلامی، روشن شد.

همچنین رئیس کل بیمه مرکزی ایران و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص لزوم اتخاذ روش های نوین در صدور بیمه نامه با مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی در چارچوب مقررات منطقه آزاد، گفت: توسعه فعالیت های اقتصادی و تجاری و همکاری متقابل بیمه مرکزی و سازمان منطقه. آزاد انزلی با ایجاد و گسترش شرکت های بیمه با رعایت مقررات طرفین در زمینه ارائه خدمات مرتبط با سازمان های مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی موافقت کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور معاونان رئیس جمهور و مدیران دو طرف برگزار شد، مقرر شد سازوکارهای لازم برای ایجاد و توسعه تعاملات بیمه ای داخلی و خارجی فی مابین و ارائه راهکارهای عملیاتی در راستای تحقق این امر فراهم شود. تسهیل همکاری مشترک در حوزه بیمه توسط دو گروه در دستور کار قرار خواهد گرفت. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا