اخبار اقتصاد ایران

توقیف موتورسیکلت ۴۰۰ سی‌سی قاچاق در تالش | متهم ۳۷ ساله در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت

سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان تلاش از کشف یک دستگاه موتور سیکلت ۴۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: در این رابطه متهم ۳۷ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت. .

افق میهن فرمانده انتظامی شهرستان تلاش از کشف یک دستگاه موتور سیکلت ۴۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاقچیان را از اولویت های اصلی نیروی انتظامی برشمرد و اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا از اهداف پلیس در راستای پایداری است. امنیت در جامعه

وی در ادامه گفت: با دریافت خبری مبنی بر وجود یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در داخل منزل مسکونی در شهرستان تالش، تحقیقات لازم انجام و پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی قضایی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تلاش از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰ سی سی فاقد هرگونه مدارک گمرکی و قاچاق در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و بیان کرد: در این رابطه متهم ۳۷ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. یک مورد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت قاچاق را ۳ میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا