بانک و بیمه

تولد طرح ملی توانمندسازی محلات در بانک ایران زمین

به گزارش افق میهن به نقل از بانک ایران زمین، طرح ملی مقاوم سازی محله با مشارکت چهار نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام است. (ره) با هدف ارائه خدمات در پنج حوزه مسکن، اشتغال، بهداشت، تغذیه، پوشاک و آموزش در سال ۱۳۹۹ در محلات کم برخوردار کشور اجرا شد.

به گفته آقامحمدی، امضای تفاهم نامه «طرح توانمندسازی محلات» با بانک ایران نقطه عطفی بزرگ برای پیشرفت و توسعه کشور، اشتغال جوانان این مرز و بوم و رفاه هموطنان عزیز خواهد بود. .

رئیس ستاد مقاوم سازی محلات محروم با بیان اینکه نام این طرح «تقویت و تحول محله محوری» است، افزود: اولویت این طرح به دو بخش توانمندسازی افراد بالای ۳۰ سال تقسیم شده است. برای نارسایی های زندگی و منجر به رفاه و تحول بیشتر برای نوجوانان و جوانان پیرو. ۳۰ سال برای بهترین استفاده از زمان، استعدادیابی و انتخاب شغل مناسب با بالاترین درآمد تقسیم می شود.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: در این طرح از بین جمعیت همان خیابان بر اساس تقسیم بندی در هر خیابان یک شهردار انتخاب شد و در حال حاضر ۲۰ هزار شهردار در این سمت مشغول به کار هستند. هر ۱۰ کوچه به عنوان پهنه حساب می شود که مسئول آن یک مسئول است و هر ۵ پهنه محله نامیده می شود که یکی از ۴ نهاد ذکر شده بر عهده آن است.

رئیس ستاد مقاوم سازی محلات محروم با اشاره به اینکه شهرداران اولین گروهی هستند که صاحب نظر می شوند، خاطرنشان کرد: شهرداران محلات دوره های آموزشی مدیریت صنعتی، مکاتبات اداری، تیم سازی و مدیریت ریسک و همچنین ۹ دوره آموزشی را می گذرانند. ” و در نهایت در پایان دوره مدرک بین المللی را با همکاری فرانسه و آلمان دریافت می کند.

عبدالمجید پور در این مراسم با ابراز امیدواری نسبت به اجرای این طرح گفت: همکاران من از بانک زمین ایران تمام توان خود را برای پیشبرد این طرح بزرگ و ملی به کار خواهند گرفت و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

پورسیدی طرح ملی تقویت همسایگی را عاملی موثر برای رشد و توسعه جامعه و کشور توصیف کرد و افزود: بانک ایران زمین در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی شرکتی خود از تمامی امکانات و پتانسیل خود برای تحقق این امر استفاده خواهد کرد. توسعه تولید داخلی و ایجاد کسب و کار و اشتغال برای جوانان این کشور.

در این مراسم، کاظم دهقان، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین (جامپ) با بیان طرح توانمندسازی جامعه ملی و تعامل بی نظیر شرکت ها و جوامع با حوزه های پرداخت و بانکی، گفت: این طرح تعریف دقیقی است. «بانکداری دیجیتال ما می توانیم امور بانکی را بر اساس نیاز مشتری طراحی کرده و در دسترس مشتریان قرار می دهیم. این طرح می تواند نقطه عطفی در نظام بانکی کشور باشد.

دهقان ارائه خدمات بانکی در این مقیاس را منحصر به فرد دانست و افزود: بانک ایران زمین در این فرآیند نوآوری جدیدی برای کشور ایجاد خواهد کرد و امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت و زیرساخت های ارائه شده بتواند خدمات مطلوبی را ارائه کند.

در پایان این مراسم، تفاهم نامه همکاری مشترک طرح ملی توانمندسازی محله ها به امضای مدیران ارشد بانک ایران زمین و بنیاد آینده سازان محله ها (باما) رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا