خودرو

تیگو7 خودرویی درجه یک با قابلیت‌های بی‌نظیر و فراتر از انتظار


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: از ویژگی های بارز تیگو ۷ می توان به استقامت، راندمان بالا، طراحی جذاب و فضای داخلی جادار اشاره کرد. تیگو ۷ با سیستم صوتی باکیفیت و گزینه های اتصال مدرن، تجربه سفری منحصر به فرد و دلپذیر را به شما ارائه می دهد. تیگو ۷ فضای بزرگ و راحت برای سرنشینان و چمدان ها دارد که آن را به یک خودروی خانوادگی کاربردی تبدیل کرده است. با سیستم خودروی هوشمند، تیگو ۷ دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند شارژ بی سیم و اتصال به اینترنت است. به تحقیق در مورد ماشین ادامه دهید تیگو ۷ ما پرداخت می کنیم

ظاهر و طراحی بدنه

شاید در ظاهر و در تصاویر منتشر شده از چری تیگو ۷ این خودرو کوچکتر از تیگو ۵ به نظر برسد اما اینطور نیست و اکنون این مدل پرچمدار برند چری و به ویژه کلاس کراس اوورها محسوب می شود. این شرکت چری سرمایه گذاری زیادی در طراحی و تولید این خودرو انجام داد و سعی کرد به عنوان یک دغدغه مستقل از دیگر خودروسازان جهان فعالیت کند.

وقتی تیگو ۷ از جلو به آن نگاه کنید، ظاهر اسپرت و جوان خود را تحت تاثیر قرار می دهد. چراغ های مثلثی شکل آیرودینامیکی جالبی دارند اما همچنان تهاجمی و مدرن به نظر می رسند. جلوپنجره با لوگوی کوچک چری در مرکز جای مناسبی دارد، در حالی که استفاده از نوار کرومی از یکنواختی جلوپنجره می کاهد و قسمت زیر چراغ ها را به هم متصل می کند تا نمای جلو را به دو قسمت بالا و پایین تقسیم کند. . علاوه بر این، خطوط مورب و متقارن جلوپنجره رادیاتور چشم را به سمت لوگوی چری می کشاند. سپر تیگو ۷ کمی شلوغ است و دارای قسمت های مختلفی از جمله موقعیت الماسی شکل چراغ های مه شکن، دو کانال هوا در وسط و لوازم جانبی فلزی نقره ای در پایین است. استفاده از چنین سبک طراحی مدرنی نشانه پیشرفت چری در صنعت خودروسازی جهانی است. اگرچه بلوغ برندهای ژاپنی را ندارد اما مورد قبول و پسند عموم مردم است.

با مشاهده از کنار، طراحی هنری و شیک تیگو ۷ فراتر از همه انتظارات است. درین کرومی قسمتی از شیشه را می پوشاند، در حالی که قفسه های چمدان و زیرپایی ها نقره ای و چشم نواز هستند. طبق معمول کراس اوورهای میان رده، قاب گلگیر از پلاستیک مشکی ساخته شده است و سپرهای جلو و عقب را از طریق زیرپایی به هم متصل می کند. مهمترین عنصر در طراحی نمای جانبی تیگو ۷ خط حجیمی است که از گوشه چراغ جلو از گلگیر عقب تا دستگیره ها امتداد دارد.

اگرچه می توان به طراحی تیگو ۷ هم از بغل و هم از جلو امتیاز بالایی داد، اما انتظارات از قسمت عقب این خودرو برآورده نمی شود و حتی به سختی می توان باور کرد که قسمت های جلو و عقب این خودرو توسط این خودرو طراحی شده است. همان گروه از طرفی شباهت های زیادی بین این قسمت و نمای عقب محصولات لیفان وجود دارد که خود گزیده ای از مدل های کره ای به نظر می رسد. شیشه عقب نسبتا کوچک است و دید خوبی به بیرون ارائه نمی دهد و فضای خالی آزاردهنده ای روی کاپوت عقب وجود دارد. سپر عقب تیگو ۷ به طور کامل از پلاستیک ساخته شده و با چراغ های باریک در کنار یک قطعه نقره ای، طراحی گیج کننده ای دارد. وجود گلگیر در انتهای سقف و بالای پنل شیشه ای یکی از معدود نکات مثبت در طراحی عقب تیگو ۷ است.

به طور کلی با توجه به اهمیت طراحی نمای جلو در ظاهر یک خودرو، می توان به محصول جدید چری امتیاز بسیار خوبی داد و تصور کرد که بیش از انتظارات بازار جهانی از یک خودروی چینی است. ابعاد تیگو ۷ شامل ۴.۵ متر، عرض ۱۸۳۷ متر و ارتفاع سقف ۱۶۷۰ متر است که با فاصله بین دو محور ۲۶۷۰ متر عرضه می شود. ارتفاع استاندارد کف کابین تا سطح زمین ۲۱ سانتی متر است.

داخلی و کابین

به محض ورود به تیگو ۷ با مزایا و معایب جالب آن روبرو خواهید شد. نکته مثبت و جذاب این خودرو صندلی های لوکس و خوش فرم مخصوصا برای سرنشینان جلو است که کمتر در یک کراس اوور چینی دیده ایم اما داشبورد پلاستیکی و کاملا ساده آن هیچ تفاوتی با یک خودروی معمولی با نمایشگر مرکزی ندارد. .

طراحی داخل درب بسیار خوب است و فضای آرنجی خوبی را فراهم می کند. فرمان تیگو ۷ مشابه داشبورد از پلاستیک خشک ساخته شده است اما در قسمت های اطراف که به دست راننده متصل است با چرم مصنوعی تمام شده است. استفاده از یک قطعه فلزی براق در فرمان تیگو ۷ جلوه ای مجلل را در مقابل راننده ایجاد می کند که در کنار پنل دیجیتال پشت فرمان، از دیگر خودروهای چینی مدرن و جذاب تر است. صفحه نمایش ۴.۸ اینچی TFT را می توان بین مقیاس های سرعت و دور مشاهده کرد که باعث افزایش تفاوت بین کابین تیگو ۷ و سایر کراس اوورها می شود. از دکمه های روی فرمان برای کنترل کروز کنترل، سیستم صوتی و تعدادی از وسایل فنی خودرو استفاده می شود.

تیگو 7

صفحه نمایش اصلی با سایز ۹ اینچ ارائه شده است که در نسخه های معرفی شده در ایران مشخص نیست و یا نمونه کوچک تری جایگزین آن شده است. از این صفحه نمایش برای پخش سرگرمی های چند رسانه ای، کنترل تهویه مطبوع، پخش تصویر دوربین عقب و برخی از وسایل فنی تیگو ۷ استفاده می شود. دو پورت USB برای شارژ و اتصال تیگو ۷ به تلفن های همراه در نظر گرفته شده است، در حالی که اتصال بلوتوث و تماس تلفنی برای مسافران در دسترس است.

گزینه ها و امکانات

اگرچه تیگو ۷ از نظر عملکرد موتور حرف زیادی برای گفتن ندارد، اما با آپشن های نسبتاً جامعی در بازار چین عرضه می شود که در مدل های مختلف پایه، الیت، لوکس و پریمیوم دیده می شود. از ویژگی های استاندارد این خودرو می توان به چراغ های اصلی، ترکیبی از نوارهای LED نور روز و لامپ های زنون قدرتمند اشاره کرد. این امر تاثیر خودرو را در شب چه در نمای جلو و چه در عقب افزایش می دهد.

از نظر فنی شاسی و سیستم تعلیق اسپرت که یک محور عقب چند لینکی است در تمامی مدل ها وجود دارد. از طرفی گیربکس دستی سازنده ژاپنی Essen یا کلاچ دوگانه خشک در نسخه اتوماتیک گزینه های ارزشمندی برای تیگو ۷ هستند.

از گزینه های رفاهی این خودرو می توان به فناوری دید پرنده یا دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد که هنگام رانندگی یا پارک خودرو در جاده های صعب العبور مفید خواهد بود. چری مدعی است که با استفاده از ۸ سنسور مختلف که در اطراف تیگو ۷ قرار گرفته است، فاصله مجاز خودرو با اجسام را از هر جهتی اندازه گیری می کند و با اعلام هشدار به راننده از تصادفات مختلف جلوگیری می کند. چراغ های مه شکن، در مدل های تریم بالا؛ آنها قابلیت چرخش را دارند و در هنگام چرخش خودرو می توانند قسمت داخلی گوشه را روشن کنند.

سقف پانوراما، سیستم استارت بدون کلید، گرمکن و آینه های جانبی تاشو برقی تقریباً در تمامی نسخه های تیگو ۷ موجود خواهد بود. سنسور باران، بالابر برقی در صندوق عقب، حالت های رانندگی اقتصادی و اسپرت، انعکاس لوگوی تیگو بر روی زمین هنگام ورود و خروج مسافران (چراغ های استقبال از در)، صندلی های کامل چرمی و چرم دوزی روی داشبورد در نسخه های فول تجهیزات قابل استفاده است. .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا