خودرو

ثبت‌نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید به‌زودی آغاز و دیگر وجهی بلوکه نمی‌شود

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرد: پیش بینی می شود هفته آینده پنجمین دوره فروش خودروهای وارداتی به صورت ویژه برای متقاضیان مرحله اول اجرا شود.

افق میهن به نقل از ایسنا، مدیر سامانه یکپارچه خودرو از ادامه فروش خودروهای وارداتی به متقاضیان مرحله اول که هنوز خودروی مورد نظر خود را به آنها اختصاص نداده و آغاز فروش را اعلام کرد. خودروهای وارداتی از محدوده مازاد به متقاضیان جدید. و تاکید کرد: شرایط واجد شرایط مانند گذشته است اما دیگر نیازی به مسدود کردن وجوه در حساب پروکسی نیست.

مهدی تقدسی با اعلام این خبر توضیح داد: مراحل فروش خودروهای وارداتی طبق روال چهار نوبت قبلی که اجرا شده بود انجام می شود و اخیراً نتایج دور چهارم ثبت نام متقاضیان برای مشتریان مشخص شد. دور اول، که در مارس سال گذشته ثبت و تعیین شد.

رئیس سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرد: پیش بینی می شود هفته آینده پنجمین دور فروش خودروهای وارداتی به صورت ویژه برای متقاضیان مرحله اول اجرا شود.

وی همچنین اعلام کرد: علاوه بر این موضوع از مازاد ظرفیت خودروهای وارداتی که متقاضیان مرحله اول برای دریافت آن ثبت نام نکرده اند، برای مشتریان جدید اجرا می شود، بنابراین ظرفیت مازاد دارند. در حال حاضر زیرساخت ها را به طور کامل در دسترس قرار می دهیم و اجرا در هفته های آینده (تقریباً دو هفته) انجام می شود.

تقدسی تصریح کرد: نکته قابل توجه در ثبت نام مجدد خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید این است که متقاضیان مرحله دوم ثبت نام خودروهای وارداتی نیازی به پرداخت ودیعه قبل از شروع ثبت نام ندارند. (همانطور که در مرحله اول که متقاضی ۵۰۰ میلیون تومان در حساب نیابتی خود مسدود کرده بود، در این مرحله نیز چنین نیست.)

مدیر سامانه یکپارچه خودرو تاکید کرد: خوشبختانه در انبار خودرو مشکلی وجود ندارد و خودروهای وارداتی در کشور وجود دارد، تنها مشتریان تصمیم می گیرند که کدام واردکننده شرایط و خدمات بهتری ارائه دهد و چه خودرویی را می خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا