خودرو

ثبت نام خودروهای وارداتی تا ساعت ۱۵ امروز تمدید شد


آنچه دیگران می خوانند:

ثبت نام خودروهای وارداتی جدید برای تحویل خودروهای وارداتی مازاد برای فروش فوری با حداکثر زمان تحویل سه ماه تا ساعت ۱۵:۰۰ امروز ۲۴ بهمن ماه داره تموم میشه

سامانه یکپارچه اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیانی می‌رساند که یکی از حساب‌های خود را در شعب بانک‌های مجاز در سامانه به نام خودروی وارداتی و به مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود کرده و هنوز موفق به ورود نشده‌اند. سامانه ثبت نام خودروهای وارداتی مهلت ثبت نام و انتخاب خودرو تا ساعت ۱۵ روز ۳ آبان ۱۴۰۲ تمدید شد.

اطلاعات تسنیم از سامانه یکپارچه خودرو نشان می دهد که طبق آمار ۶۰۰۰ نفر برای وکالت حساب خود اقدام کرده اند اما هنوز برای خودرویی در سامانه تصمیم نگرفته اند.

توجه داشته باشید که مهلت افتتاح حساب نزد بانک ها به پایان رسیده است.

تبصره ۱: قیمت درج شده در جدول قیمت نهایی در هنگام ورود و همچنین هزینه ها و عوارض قانونی پس از ترخیص می باشد از قبیل: از جمله بیمه مسئولیت، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه های شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … در بالا اضافه شد که واردکنندگان می توانند با رعایت مفاد اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده خودرو نسبت به دریافت و تحویل به موقع خودرو اقدام کنند.

تبصره ۲: در صورت عدم واریز وجه در هیچ یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از تماس، به منزله انصراف از طرح تلقی شده و متقاضی از اولویت انتخاب وارداتی حذف خواهد شد. ماشین.

تبصره ۳ – کلیه شرکت های واردکننده باید در خصوص تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان مطابق مقررات اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اقدام کنند.

تبصره ۴: مجوز حساب و ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه هیچ گونه تعهدی برای واگذاری خودرو ایجاد نمی کند.

تبصره ۵: بر اساس ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ طرح مبارزه با پولشویی و مالیات بر عایدی سرمایه، اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح در اختیار نهادهای ذیربط قرار می گیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا