ورزشی

جانشین بیرانوند آماده است

پرسپولیس در این سال ها چهره های نسبتا زیادی را از آکادمی خود به تیم بزرگسالان آورده است اما بیشتر آنها به خصوص دروازه بان ها فرصت نشان دادن توانایی های خود را نداشته اند.

ابوالفضل درویشوند یکی از معروف ترین این افراد است که سال ها پشت خط بیرانوند و بوژیدار رادوشویچ ماند و با چندین مدال قهرمانی راهی لیگ یک شد و سرنوشت چندان خوبی نداشت.

اما به نظر می رسد شرایط برای امیررضا رفیعی طور دیگری پیش می رود. امیررضا که از تیم امید پرسپولیس به قرمزها پیوسته بود با جدایی احمد گوهری در ابتدای فصل دروازه بان ذخیره قرمزها شد و با حمایت علیرضا بیرانوند مرد شماره دو باقی ماند.

در حالی که بیرانوند چند مصدومیت را پشت سر گذاشت و در تمامی بازی های فصل به میدان رفت، در نهایت کارت زرد غیرضروری به دلیل اتلاف وقت باعث محرومیت وی شد و کلید گل به رفیعی رسید.

یک روز پس از محرومیت بیرانوند، رفیعی در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل آقاب تهران قرار گرفت و در حالی که دروازه اش چندین بار تهدید شده بود دروازه اش را بسته نگه داشت.

او اکنون یک هفته فرصت دارد تا خود را برای میدان بزرگ مقابل ذوب آهن آماده کند. دیداری بسیار سخت و سرنوشت ساز که می تواند سکوی پرتابی برای این دروازه بان جوان باشد.

اگرچه پرسپولیسی ها نمایش او را ندیده اند اما تمجید بازیکنان پرسپولیس از رفیعی می تواند باعث خوش بینی به عملکرد این دروازه بان جوان شود.

پرسپولیس در این سال ها هرگز دروازه بان جدیدی برای تحویل به فوتبال ایران نداشته است و حالا شاید وقت آن رسیده که فردی از آکادمی خود را در حد دروازه بان پرسپولیس معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا