اخبار اقتصاد ایران

جایگزین های دنا پلاس مشخص شد | ثبت نام کنندگان پیشنهاد ایران خودرو را می پذیرند؟

ایران خودرو سه محصول دنا پلاس با موتور توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک را به متقاضیان عرضه کرد.

افق میهن به نقل از اکو ایران، ثبت نام کنندگان دانا پلاس با موتور توربوشارژ که موعد تحویل آن بهار ۱۴۰۳ است به جای این خودرو یکی از سه محصول جایگزین را انتخاب کنند.

از آنجایی که خودروساز ساکن در کیلومتر ۱۴ جاده جاده خاصی را در نظر گرفته است، متقاضیان دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و موتور توربوشارژ می توانند این خودرو را با موتور EF7 توربو با گیربکس اتوماتیک اختیاری، تارا با گیربکس اتوماتیک LX V4 جایگزین کنند. یا رانا پلاس ارتقا یافته است. برای انتخاب

آبی های جاده مخصوص علاوه بر پیش فروش آماده ارائه دانا با موتور EF7 توربو با گیربکس اتوماتیک اختیاری و تارا با گیربکس اتوماتیک LX V4 هستند. به متقاضیان اختصاص داده خواهد شد.

ایران خودرو دانا را با موتور EF7 توربو با گیربکس اتوماتیک آپشنال با قیمتی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان فاکتور می کند. این در حالی است که قیمت دنا با گیربکس اتوماتیک و موتور توربوشارژ نزدیک به ۵۴۵ میلیون تومان بود.

بنابراین متقاضیانی که قصد انتخاب دنا با موتور EF7 توربو با گیربکس اتوماتیک آپشنال را دارند، باید حدود ۱۶۵ میلیون تومان بیشتر از خودرویی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند، بپردازند.

متقاضیان در صورت تمایل به استفاده از ایده پیش فروش دنا با موتور EF7 توربو و گیربکس اتوماتیک آپشن برای تهیه این خودرو می بایست مبلغی در حدود ۳۵۰ میلیون تومان به حساب خودروهای جاده ای ویژه واریز نمایند. آبان امسال صبر کنید تا ماشین خود را تحویل بگیرید. البته فراموش نکنیم که خودروسازان به احتمال زیاد آبان ۱۴۰۳ برای محصولات خود لیست قیمت جدیدی دریافت کرده و متقاضیان باید مابقی قیمت دانا را با موتور EF7 توربو با گیربکس اتوماتیک آپشنال بر اساس قیمت جدید پرداخت کنند.

تارا با گیربکس اتوماتیک LX V4 نیز با قیمتی در حدود ۶۹۰ میلیون تومان در اختیار ثبت نام کنندگان دانا قرار دارد. این خودرو با موعد تحویل نیز پیش فروش می شود مهر ۱۴۰۳ نیز به متقاضیان دنا اتوماتیک با موتور توربوشارژ اختصاص می یابد. مبلغ پیش پرداخت تارا اتوماتیک LX V4 نزدیک به ۳۴۵ میلیون تومان است.

رانا پلاس ارتقا یافته نیز با قیمتی نزدیک به ۴۵۷۵۰۰۰۰۰ تومان برای متقاضیان فاکتور می شود.

شرکت های خودروسازی ایران با ارائه محصولات متنوع و شرایط فروش متفاوت در تلاشند تا دل خریداران خودرویی که دیگر تولید نمی کنند را به دست آورند.

باید منتظر واکنش ثبت نام کنندگان محصولات آبی جاده ای خاص باشیم و ببینیم که چقدر حاضرند از خودروی ثبت نامی خود مراقبت کنند و محصولات پیشنهادی را در اختیار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا