خودرو

جهانگردان استرالیایی با خودرو 100 ساله به ایران آمدند


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری و خودرو لانگ و بیو کیدبی که سفر خود را در ۱۳ آغاز کردند فروردین امسال آنها از پایتخت انگلیس شروع کردند، تا کنون از فرانسه، بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، اتریش، اسلوونی، کرواسی، صربستان، بلغارستان و ترکیه عبور کرده اند و در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در سال ۱۴۰۳ بازرگانان از مرز وارد کشور ما شدند.

این گردشگران در مدت اقامت ۱۲ روزه خود در کشورمان از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری ماکو، تبریز، زنجان و تهران دیدن کرده و پس از اقامت یک روزه در پایتخت راهی کاشان، اصفهان و یزد می شوند.

کرمان، بم و زاهدان شهرهایی هستند که لنگ و بیوکیدبی پس از عبور از مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان که اصلی ترین گذرگاه مرزی مشترک ایران و پاکستان است، کشورمان را ترک خواهند کرد.

لازم به ذکر است در سال ۱۹۲۷ یک گردشگر استرالیایی به نام فرانسیس بیرتلز که به رانندگی و مسافرت علاقه داشت با این خودرو از لندن به استرالیا سفر کرد و در مسیر خود از کشورهای مذکور از جمله ایران دیدن کرد. این زوج ماجراجو استرالیایی امسال پس از حدود یک قرن سفر از بیرتلز با خودروی اینبین وارد ایران شدند که اکنون یکی از خودروهای ارزشمند تاریخی است.

این گروه دو نفره با حمایت انجمن خودروهای تاریخی ایران، همکاری باشگاه ملی سافاری و حمایت ماموت خودرو، پس از عبور از پاکستان، هند، مالزی و سنگاپور، جاده ها و مسیرهای ایران را پیش از رسیدن به مقصد طی می کنند. مقصد نهایی آنها

با توجه به تلاش رسانه های خارجی برای ارائه تصویری غیرواقعی از کشورمان در راستای طرح ایران هراسی، ترویج ورود گردشگران خارجی و برگزاری چنین تورهایی می تواند فرصتی برای معرفی مناسب کشورمان به عنوان یک مقصد گردشگری امن، زیبا و منحصر به فرد باشد. جهان .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا