ورزشی

حضور غافلگیرکننده رونالدو در اردوی تیم سپاهان در عربستان؛ چرا برایم قرمه سبزی نیاوردید؟!

النصر شب گذشته در فاصله کمی از محل سکونت تیم سپاهان بازی برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مقابل الفیها در ورزشگاه الاول پارک برگزار کرد. این دیدار بهانه ای شد تا کریستیانو رونالدو از مربی و هم تیمی های سابق خود برای تماشای این دیدار دعوت کند.

ژوزه مورایس که در دوران حضور ژوزه مورینیو در رئال مادرید به مدت سه سال دستیار هموطنش بود، این فرصت را پیدا کرد تا با ستاره های بزرگ دنیای فوتبال از جمله کریستیانو رونالدو به عنوان دستیار اول آقای خاص و این مدت طولانی همکاری کند. در مادرید. بهانه ای شد تا طرفین با هم آشنا شوند و رابطه خوبی بین آنها برقرار شود.

علاوه بر این هوگو آلمیدا، مهاجم سابق وردربرمن و پورتو که اکنون یکی از دستیاران مورایس است، این فرصت را پیدا کرد تا با رونالدو در تیم ملی پرتغال همبازی شود و با اسطوره دنیای فوتبال نیز آشنا شد. حضور در ورزشگاه الاول پارک تازه شد و هر دو طرف خاطرات گذشته را مرور کردند.

1993485

چهره آشنا دیگری نیز در بین پرتغالی ها در کادر فنی سپاهان حضور داشت. پائولو سانتوس که مربی دروازه بانان تیم اصفهانی است در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در تیم ملی پرتغال حضور داشت اما فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد و نیمکت نشین شد. پس از دیدار با رونالدو، او به گرمی مورد استقبال هم تیمی سابق خود قرار گرفت.

1993483

لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر با استقبال گرمی از هموطنان و همکارانش در سپاهان رفت و طرفین دقایقی درباره مسائل مختلف گفت وگو کردند.

نکته جالب اینجاست که وقتی رونالدو با فردین فقیهی، مترجم موریس آشنا شد، به شوخی به او گفت که چرا در سفر از ایران به ریاض، سوپ سبزی با خود نیاورده است. (ظاهرا این غذای ایرانی مورد پسند کریستیانو در سفرش به ایران بوده است.)

1993482

در هر صورت سپاهان امشب باید به مصاف رقیب سنتی شاگردان رونالدو یعنی الهلال برود. قطعا فوق ستاره پرتغالی امیدوار است که این مربی و هم تیمی های سابقش بتوانند در این دیدار پیروز شوند اما این موضوع سختی است و باید دید شاگردان مورایس تا چه اندازه در این امر موفق خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا