ورزشی

حمله عجیب مایلی‌کهن به محمد دادکان؟/ آن رئیس فدراسیون پرادعا با احمدی‌نژاد مسابقه پنالتی داد و باخت!

مایلی خان در بخشی از سخنان خود در خصوص درخواست رئیس جمهور وقت (احتمالا هاشمی رفسنجانی) برای دیدار با برخی از بازیکنان تیم ملی گفت: دقیقاً یادم نیست اما فکر می کنم رئیس دفتر ایشان بود که عذرخواهی کردم. و گفت با توجه به تجربیات من این درست نیست و اگر می خواهند صحبت کنند با کل تیم صحبت کنند نه با دو سه نفر چون روی روحیه دیگران تاثیر می گذارد من گفتم تیم فوتبال سه نفره نیست. اما ۲۵، ۲۶ نفر حتی اونایی که بازی نمیکنن بذارید بیشتر بخونن و حواستون بهشون باشه و دوستشون داشته باشید.این تجربه منه.من بی احترامی نکردم و اینها رو محترمانه گفتم.”

وی که در حال گفت و گو با “ورزش سه” بود، در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا بحث نکته خاصی مهم بود؟ چون در دوره های بعدی رئیس جمهور بعدی در تمرینات تیم ملی حاضر شد و حتی با تعدادی از پیشکسوتان فوتسال هم بازی کرد.» پاسخ داد: «یادم نیست ولی بعدها رئیس فدراسیون که خیلی مدعی شد. ، آقای احمدی نژاد را به تمرین تیم ملی و به ضربات پنالتی برد. عکس او نیز موجود است. همین آقای رئیس فدراسیون فوتبال در عکس لبخند می زند و ظاهراً در پنالتی به رئیس وقت باختند».

به نظر می رسد منظور او محمد دادکان سرمربی سابق تیم ملی است که قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ رئیس جمهور برای تقویت روحیه بازیکنان برای تمرین ملی پوشان وقت گذاشت. دادکان یکی از پرافتخارترین و سرشناس ترین مدیران تاریخ فوتبال ایران است و محبوبیت زیادی در بین هواداران دارد و معلوم نیست چرا مایل کهن چنین اظهارنظرهایی درباره او کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا