فناوری

خالقان محتوا، هالیوود جدید هستند؛ یوتیوبرها در برابر استودیوهای بزرگ

افق میهن پایگاه داده اخبار تحلیلی (ofoghmihan.ir):

Financial Times از تحول اساسی که YouTube و تولید کنندگان محتوای مستقل در صنعت رسانه ها ایجاد کرده اند ، گزارش می دهد.

با توجه به “افق میهن” ؛ میشل خال ، یوتیوب مشهور ، استودیوی خود را در Borbank California (مرکز سنتی هالیوود و استودیوهای بزرگ مانند برادران وارنر و دیزنی) راه اندازی کرده است و حتی صحنه های خطرناک این مأموریت: Impossible Film را بازسازی کرده است.

نیل موهان ، مدیرعامل YouTube ، می گوید چیزی مانند “Silicon -rail Disor” در هالیوود اتفاق افتاده است ، و سازندگان محتوا در استودیوهای سنتی در حال وقوع هستند: “سازندگان واقعاً هالیوود جدید هستند.”

YouTube اکنون برای تماشای مخاطبان (۴.۳ ٪ در برابر ۴.۳ ٪) بیش از زمان Netflix طول می کشد. همچنین ، درآمد YouTube سال گذشته حدود ۵ میلیارد دلار بود.

تغییر عالی: در ایالات متحده ، بیشتر مردم YouTube را در تلویزیون تماشا می کنند ، نه موبایل یا دسک تاپ (حدود ۲ میلیارد ساعت در روز).

YouTube ویژگی های جدیدی مانند تصاویر اثر انگشت پویا و برنامه های اپیزودیک را معرفی کرده است تا نتفلیکس مانند یک تجربه تماشای خانه باشد.

در همین حال ، شبکه های تلویزیونی سنتی آمریکایی ، مانند NBC و Fox ، علیه یوتیوب اعتراض کرده اند و گفته اند که گوگل در مذاکره حق پخش ، بر ارزش بازار سه متری خود فشار ناعادلانه وارد می کند.

با این حال ، YouTube به طور همزمان به فضای رسانه ای سنتی نزدیک می شود. به عنوان مثال ، برخی از یوتیوب ها ، مانند Thistle ، برای جوایز امی نامزد شدند (گرچه جوایز دریافت نکردند).

شرکت های بزرگی مانند Red Bull Sponsor پروژه های گران قیمت YouTube هستند و حتی فرش های قرمز سبک هالیوود را نیز در اختیار دارند.

علاوه بر تبلیغات ، YouTube و Netflix نیز وارد دنیای مسابقات ورزشی شده اند (نتفلیکس قرارداد بسته ای دارد ، یوتیوب اولین بازی لیگ فوتبال آمریکا را در سائوپائولو برزیل پخش کرده است).

در پایان گزارش ، قابل توجه است که کار YouTube مداوم و نفس گیر است ، زیرا آنها باید دائماً محتوای جدیدی تولید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا