اخبار بورس

خرید‌های این دو کد حقیقی در ساذری

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامیکی از نمادهایی که از ابتدای اسفند سود خوبی نصیب سهامداران کرده است سازیری است. تحقیقات نبض بازار سهام نشان می دهد که سازاری از ابتدای خرید دو سهامدار عمده واقعی این نماد شروع به رشد کرده است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید نماد سازاری از ابتدای اسفندماه رشد خوبی داشته و قیمت آن از ۹۱۴ تومان به ۱۱۱۹ تومان رسیده است. به عبارت دیگر: از ابتدای اسفند تعداد سهامداران این نماد حدودا سود ۲۲ درصد دارند. البته این سهم در دو روز معاملاتی اخیر وضعیت خوبی نداشته است.

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، در نماد سازیری تمامی سهامداران عمده این نماد حقیقی هستند. دو سهامدار عمده واقعی این سهام را در ماه مارس خریداری کردند.

این دو نفر چه کسانی هستند؟

بزرگترین سهامدار سازاری این شرکت دارای ۵۸ میلیون سهم است که نشان دهنده ۲۵.۳ درصد سهام است، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است. حسنا مهرپور ارزشش را دارد است.
شخص دوم او از جمله کسانی است که در ماه مارس خرید کرده و توانسته سهام مالکیت خود را از ۱۲.۱۴ درصد به ۱۵.۳۳ درصد در ماه مارس افزایش دهد. علی مهرپور لایقی است.
سوم شخص واقعی که دارای ۳۱ میلیون سهم است که ۱۳.۴۸ درصد از مالکیت سازاری را شامل می شود. فاطمه سادات احمدزاده مجری است.
نفر چهارم و یک نفر دیگر که در اسفندماه وارد بازاری شده و هم اکنون ۶.۱۲ درصد از این نماد را در اختیار دارد. حسین مهرپور لایقی است.
نفر پنجم همچنین این لیست امیر سردارنیا که ۰۲/۳ درصد از کل مالکیت سازری را در اختیار دارد.

خانواده مهرپور لایقی در مجموع حدود ۴۷ درصد از کل سهام سازری را در اختیار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا