اخبار بورس

خرید ۶ میلیارد تومانی خبرنگار سابق در فزرین

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامخرید سهامدار عمده واقعی فاضرین روز گذشته این کد واقعی به دلیل انجام معاملات دوباره به لیست خریداران اضافه شد. آخرین روز معاملاتی در ۲۵ ام بهمن این کد واقعی در سال ۱۴۰۲، ۶۷۳ هزار سهم فزرین را به مبلغ ۳۲۳ میلیون تومان خرید.

این کد واقعی با تصویر زیر ۲۴ مطابقت دارد دی ماه شروع به افزایش سهام خود کرد فاضرین انجام داده است.

جدول زیر نشان می دهد که نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است ۱۳ میلیون سهمسهام خود در فزرین را از ۴۸۶ میلیون سهم به ۴۹۹ میلیون سهم افزایش داده است و در این مدت در مجموع حدود ۶ میلیارد تومان در فزرین خریداری شده است. در این مدت، سهام وی در فزرین از ۱۶.۲۱ درصد به ۱۶.۶۳ درصد افزایش یافت. ملک او در فزرین ۰.۴۲ درصد افزایش داشته است.

او کیست؟

بررسی ها نشان می دهد این کد واقعی خریدار ابراهیم جمیلی است. نکته جالب در مورد موضوع ابراهیم جمیلی این به این دلیل است که او آن را بسیار دوست دارد رشته روزنامه نگاری این حرفه را ابتدا از دبیرستان شروع کرد، اما پس از انقلاب به تجارت روی آورد.

به گفته جمیلی، او اولین بار در سال ۵۹ با تاسیس یک شرکت پخش محصولات غذایی و بهداشتی در استان زنجان وارد بازار شد. پس از آزادسازی واردات شناسنامه، فعالیت خود را در خارج از کشور از سال ۱۳۴۱ با تأسیس دفتری در تهران آغاز کرد. آغاز می شود

نکته جالب دیگر در مورد جمیلی این است که او همیشه به قومیت خود افتخار می کند و این را در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده است. بارزترین ویژگی من ترک بودن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا