بانک و بیمه

خزانه شمش طلای بانک سپه در بورس کالای ایران افتتاح شد

به گزارش افق میهن به نقل از بانک سپه، در این مراسم ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با تقدیر و تشکر از اقدامات و برنامه های علمی موثر این شرکت در حوزه بازار سرمایه، گفت: ابزارهای مبتنی بر طلا در ایران توسعه یافت. شرکت بورس کالا دلیل پایین بودن ریسک معاملات می تواند به یکسان سازی قیمت در بازار کمک شایانی کند.

مدیرعامل بانک سپه اجرای معاملات گواهی سپرده طلا را موفقیت بزرگی خواند و تصریح کرد: معاملات و سرمایه گذاری در بازار طلا همواره مورد توجه مردم و سرمایه گذاران بوده است چرا که تضمین کننده حفظ ارزش ارز و قدرت خرید است. بنابراین از نظر روانشناسی این دستاورد می تواند کمک شایانی به کنترل تورم و ثبات اقتصادی کشور کند.

ابراهیمی در پایان ابراز امیدواری کرد با افزایش تعاملات و گسترش همکاری بانک سپه و بورس کالای ایران گام های اساسی و موثری در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی کشور برداشته شود.

در ادامه سید جواد جهرمی مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران با قدردانی از تلاش و سرعت عمل بانک سپه در تامین صندوق شمش طلا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و معاملات انجام شده در این حوزه گفت: معاملات طلا با گواهی شمش استقبال می شود. مردم با این موضوع مواجه شده اند که نشان دهنده لزوم افزایش ظرفیت خزانه بانک ها است.

سرمایه گذاری جهرمی در بازار طلا با حداقل سرمایه، امنیت اصالت و ارزش طلای خریداری شده، دریافت کد بازار مالی بورس کالا در مدت ۲۴ ساعت، امکان تحویل شمش طلا از خزانه بانک، امکان معامله آنلاین، پایان نگرانی از انبارداری و سرقت طلا، شفافیت قیمت و معافیت مالیاتی را از مزایای معاملات گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالا عنوان کرد.

در ادامه مدیران عامل بانک و شرکت بورس سپه از انبار شمش طلای بانک سپه بازدید و رسما افتتاح کردند.

مراسم افتتاح و راه اندازی خزانه شمش طلای بانک سپه با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک سپه و بورس کالای ایران ۲۳ آذرماه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا